2010. augusztus 11., szerda

Nyaw..

Nem haragszom Ayu tényleg nem gond csak hirtelen olyan fura volt. =^.^= öhm am télleg jó lenne egy tali csak az a para h én jövőhéten már megint nem leszek itthon de utána való 7en ha ráértek vhogy összehozhatnánk *-* És ez a kinek mi hiányzik dolgot meg haggyuk.. még holnap is itt írhatnám a listát xD
Pfúú de annyi mindent mesélhetnék, mert hát ugye voltam táborban ami nehezen indult de végül qva jó volt alig akartam hazajönni =( De az egészről majd egy másik bejegyzésben írok vmikor később =D Addig is elmesélem hogy ilyen nagyon faján megcsináltam magamnak a hajam xD.. levágtam a fufrum meg egy keveset a végéből és még hátra van a festés DoDy dönöjűű vöri lesz.. mint mindig =P őőőizé.. jah .. az hát.. de amúgy még lehet vágok .. nem biztos nah jó a fufrumból tuti nem az már tökéletes =^.^= Isteneem tudtam beszélni Ákossal *-* sztem már egy éve nem sikerült =O ez ezér félelmetes tudtam h vmi hiányzik az életemből hát nem volt kinek csokit vinnem .. igen amikor talizunk mindig kap egy tábla csokit.. nah jó azért van hogy ő ad nekem =D Basszus voltunk anyummal a fogarasi teszkóba(nem ez nem reklám) és kaptam Jerry-s pólót (Tom&Jerry ha nem tudnád..) és egy szines kockás pénztárcát is =$ Szal most hepység van és qva jól érzem magam a bőrömben mintha kicseréltek volna vagy nem tom =O de nagyon jó érzés =^.^=
Nah de mind1 is majd jelentkezem a tábor beszámolóval xD addig is
PáPussz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése