2012. július 13., péntek

News *-*

Ahoy! Élek ám nem kell félni .. ^^ /Kirusom ez szép kis mese lesz/

Aaaanyi meg aaaanyi mindent tudok mesélni hogy csak na =P

Kezdjük ott hogy túléltem az érettségit.. 4/5 részben érett vagyok még októberben kelleni fog a töri de segáz meglesz ;) Emiatt nem aggódok. 
29.én boltunk Annával ZP ben egy feeeergeteges 30y koncerten. IMÁDOM *-* 30y koncin voltam eddig a legtöbbször de még egyszer sem csalódtam. Mindig eszméletlen a hangulat. Tombolás tánci meg minden ami jó .. és szerencsére sikerült megúsznunk a fotóst csak egy olyan kép van ahol a tömegben éppen hogy csak látni a buksimat =D 

Jaa majdnem elfelejtettem egyik este fél 10 kor betoppantam Atas háza elé és közöltem fele telefonon hogy kap 2 percet lejönni ^^ És jött is .. Ezer éve nem láttam nagyon jót beszélgettünk és nagyon örültem neki hogy fel tudtam vidítani és láttam sokat nevetni .. igen, ez nekem fontos. Ja és tollasoztunk hajnali negyed 1 ig, majd kikísért a buszmegállóba ahol a rendőrök megbámultak minket a tollasütők miatt mert nem tudták beazonosítani hogy mi az Atas kezében xD Nevetséges... egy szerencsétlen tollasütő miatt kell megélnem azt hogy a rendőrök velem foglalkoznak >< Éjszakai buszon meg volt 2 csávesz enyhén ittasan jegy nélkül és majdnem összeverekedtek az ellenőrrel, de volt egy civil rendőr a buszon és letessékelte őket.. Eléggé megijedtem hogy mi lesz ott =/
4.én szerdán elutaztam Fonyódra táborba .. Úúristen de jó is volt *-* Átruccantunk Annával Zamárdiba ahol ettünk színes tölcsérből after eight-es fagyit és csak 140Ft volt egy gombóc *-* Meg alkottunk volt valami forgó lapocska és nyomhattuk rá a festéket és ilyen értelmetlen paca lett belőle, de legalább mi csináltuk xP
Vitorláztunk is valamelyik nap valamint voltunk egy diszkó hajón is. Nagyon komoly o_O 
Véégül most úgy néz ki a helyzet hogy kedden hazamentek a többiek innen én pedig itt maradtam mint alkalmazott takarító =D Sose gondoltam volna hogy ez lesz a vége, de nagyon örülök neki. Nagyon szeretek itt lenni Fonyódon, közel a part és még az itteni társaság is nagyon rendes.. mint egy kis család *-* Imádom őket =$ 
Mindezek mellett megvan  a magam kis nyűge, baja, de arról nem szeretnék beszélni nem akarok foglalkozni vele csak jól érezni magam és jól csinálni azt amit kell ^^

U.I.:Vigyázz magadra Kirusom! Jó legyél és szeptemberben találkozunk! Szeretés <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése