2010. szeptember 28., kedd

Peace!

Peace minna :))
Kirában a következő kérdések jelentek meg: ( az elmúlt 3 percben)
- Mi a rákért fél egy FIÚ aki mellesleg egy felhőkarcoló egy PÓKtól?
- Miért nincs nekem zeneszerkesztő programom?
- Miért késet kurva EGY ÓRÁT reggel az a KURVA VONAT?!
- Miért kell anyunak feltöltenem 5 milliárd képet KURVA ovisokról akik KURVA kaját csinálnak egy KuR-VA oviban?! ^^
- És anya miért szakad meg mellettem a röhögéstől?! (köhömm-köhömm)
- Miért nincsen négyes piu abban a ROHADT WestEndben?!
- Kilencedikes miért lóg velünk csak azért mert menők vagyunk?!!!
- Lány miért akar fiúnak öltözni?!
- Hány éves a Norvég király?!
- Miért van egy héten KURVA 4 angol óra?!
- Miért kell nekem bent rostokolni 3-ig mindennap egy lepukkadt suliban?!!
- Miért nincsen normális gépem abban a ROHADT suliban?!
- Miért néznek levegőnek ma?!
- Miért ölte meg Tompi Sugmint?!!! T.T
- Ayu miért szőke?!! O.o
- És én miért vagyok hülye amikor nem is vagyok szőke?!
- A szőke nők tényleg kihalnak 200 év múlva?! O.o

- Koki miért nem lakik itt?xD!!


- És miért érzem magam egyedül..? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése