2010. október 5., kedd

Sunshine!

Igen, igen tiszta boldognak érzem magam ^^. Csütörtök óta rosszul voltam, fogytam -_-", de tegnapra már jobban lettem. Ennek ellenére 7végén oda voltam Villamos napon és Hangfoglaláson. Áhh nagyon jó 7vége volt *-*. Nem kell aggódni mindent elmesélek =P.
Szombaton reggel találkoztam Borzival és felszálltunk a 4es villamosra elmentünk végig aztán a 41-essel is végig ki kamara erdőbe, hisz itt volt a villamos nap. Oda fele alapból láttunk vagyis mondhatni követtük a 436-os pályaszámú régi villamost olyan édes volt *-* Láttam hóseprő szerelvényt, teherkocsit, meg Hannoverit, meg régi buszt meg sokmindent és mostmár villamosokból is okosodtam ^^. Ezután elmentünk a stadionokhoz és megláttuk a teszt trolit és muszáj volt utazni vele szóval felpattantunk és elmentünk örsre onnan metróval vissza stadionokhoz majd be a Symába a Hangfoglalásra. Hogy mi az a Hangfoglalás?! A zenészek, zeneimádok helye *-* Hangszereket lehetett kipróbálni, hangtechnika, fénytechnika. Nagyon érdekes imádom. Bementünk és iszonyatos tömeg volt, de érdekes módon nem zavart sőt élveztem hogy a zene szeretők egy helyen vannak és ilyen sokan =P Végig csorgattam a nyálam olyan dolgok voltak hogy attya úr isten! Később megérkeztek Borzi ismerősei is akikkel kicsit bóklásztunk majd eltüntek vagy mi tüntünk el nem tudom már. Aztán este fele elindultunk a hang és fénytechnikai részeknél felfedező körútra és eldöntöttem hogy a fénytechnikával is akarok foglalkozni ( hát most na .. több lábon fogok állni *-* ) ugyanis leragadtam egy elég komoly fénypultnál ami ilyen Ledcsíkokat vezérelt nagyon komoly volt imádtam, de nem lehetett rendes szép narancssárgát kikeverni xD Borzinak csak a kissebb szerényebb Robotok vagy mik jutottak, de elvolt vele. Addig meddig szórakoztunk hogy egyszer csak meg jelent egy illető mellette.. fogalmam nem volt hogy ki az o_O de egy idő után oda jött hozzám és elkezdett ő is hülyülni a pulttal végülis bemutatkoztunk egymásnak szóval megtudtam hogy az az ismeretlen Márk. Imádni való srác és nagyon jól elvoltunk vagy 3 szor azt hittük hogy tönkre tettük a szerkezetet. 8kor vége lett a napnak , de mi még elmentünk sétálni aztán Borzast hazakisértük Márkkal és végül valameddig elkisért engem is. Vasárnap úgy volt hogy nem megyek ki mert rosszul vagyok, de amikor egy kicsit is jobban éreztem magam fogtam.. felöltöztem és elrohantam oda és olyan édesek voltak kijöttek elém és ott vártak ^^ Viszont ismét új arcokat láttam, akiket végül megimádtam mert tényleg imádni valóak voltak. Nagyon remélem hogy még sokszor fogok találkozni velük =$ Ami rossz volt a vasárnapban hogy sajnos hamar véget is ért mert rosszul éreztem magam és hazajöttem. Szóval sose felejtem el ezt a 7végét. Mindjárt péntek!! Végre Lilla jön haza táborból és utána itt lesz nálam 7 végén =P ááh tuti végigröhögjük az egészet xD .. ahogy magunkat ismerem. Nagyon várom már ^^ Az én mondhatni ikrem, vagy nem tudom, de olyan egyek vagyunk =D Nyanyaságig boldogítani fogjuk egymást. Nagyon jól érzem magam, köszönöm mindenkinek Szeretlek Titeket =$
Páás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése