2013. március 16., szombat

Kira Londonban Part 2

Hey everybooody ~
Nyahh Kira ma jó korán kelt, hogy rendet tudjon rakni a KIS szobánkban, mert tegnap olyan agyfaszosak voltunk hogy csak mindent szétdobáltunk és lefeküdtünk aludni. Aztán mivel még bátyó aludt kisminkeltem magam és csináltam kávét. Vagyis próbáltam.. de a víz melegítésénél tovább nem jutottam mert megjelentek anyuék az ajtóban és lementünk reggelizni. A hamika úúúgy-ahogy fini volt csak nagyon sokan voltak, így gyorsan elfogytak a hamik és kellett várni az utánpótlásra. Utána még ici-picit beszélgethettem az uracskámmal, de máris indulhattunk tovább. 12-kor táncikálhattam attól nagyon jól éreztem magam, aztán elmentünk megnézni a British Muzeumot, ott megnéztük a Keleti és az Egyiptomi részt, mert csak arra volt időnk. Utána Observatorium-ba (ami most se tudom mi az Isten volt, én csak mentem ahova  vittek ^^") Ott nem éreztem jól magam. Esett az eső egész nap és még a szél is fújt. És mivel reggel jöttem rá, hogy csak egy darab pulcsit hoztam, ami ráadásul bő, így nem tudok fölé kabátot venni, nagyon fáztam. Ezután elmentünk venni valami kis hamit egy boltban, ooolyan 4 óra körül ^^" ehehe~ Kirus vett magának egy szendőt, szőlőlevet és valami nem is tudom micsodát. Olyan .. massza szerű izé volt ami almás-fahéjas ízű volt.. amúgy nem volt rossz, csak Magyarországon ilyen nem nagyon van így nem szoktam hozzá az állagához ^^" Aztán broval becsüccsentünk a szobánkba és miközben elfogyasztottuk a kis ebédünket ééén laptopoztam, beszéltem Ommával és az uracskámmal, de a lökött pont akkor jött fel amikor nekem már lassan mennem kellett. U.U omo~ Anya megakart nézni valami .. Soho városnegyedet, ahol sok a kirakat és iszogathatunk. Sook metrozással el is jutottunk oda. Egyébként itt nagyon tettszik a metro. :o nagyon tiszta minden és szépen ki van építve. Minden kis járat alagút szerű és kis kártyákkal tudsz közlekedni. A bliccelés itt lehetetlen. Aztán anya talált egy.. khöm.. kocsmát ahova be kellett mennünk hogy ők iszogathassanak.. pedig én az elején leközöltem hogy kocsmába itt be nem teszem a lábam. Plusszba hogy egy naaagy fekete fazon elkérte a személyimet.. most komolyan T_T nem nézek ki nagykorúnak? T.T brühühü ~ De ők iszogattak.. én pedig inkább kint vártam. Amúgy sem szeretek kis helyeken lenni. Aztán vacsi idő lett és kerestünk egy pizzériát. Broval megfeleztünk egy pizzát mert annyira mi nem voltunk éhesek. Én lassan eleszegettem, de közben olyan szomi számok mentek hogy bedepisedtem T.T már pityeregni is majdnem elkezdtem, de aztán mégsem. Hazafele még jobban fáztam és megint kicsit elkezdett szemerkélni az eső. De elkezdtem zenét hallgatni és attól kicsit jobban lettem ^^ Most itt vagyok, már lefürödtem és ma senki sem látta meg a pizsimet ˇ.ˇmost büszke vagyok. Még egy darabig fent leszünk broval, talán nézek valami filmet és lefekszünk aludni, mert holnap korán kelünk mert Kira napja lesz és kivásárolom az összes bánatom ˇ.ˇ Előre megfontolt céljaim vannaaaaaak~ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése