2013. március 17., vasárnap

Kira Londonban part 3

Good eveniing minna x3
Ma már jó napom volt x3 Reggel elmentünk vásárolni és mire háromszor végigjártuk sikerült döntenem, hogy mit szeretnék U.U Terveim között volt egy fehér kabáááát, amit találtam is x3 Aztán láttam egy sort amin nagyon sok menő pulcsi volt, ott 10 perc döntésképtelenség után megállapodtam kettőnél. Egy kék és egy szürke, mind a kettő jó bő, buggyos. *-* I like iiiit *-* Aztán vettünk a családnak és a barátoknak pár ajándékot. És mivel az én esernyőmet már első nap megöltem, gondoltam beújítok egyel, mivel ha még egy full esős napot sapkában és pici kapucniban kell eltöltenem megbuggyanok. Úgyhogy vettem egy széép színeset :3 Utána elmentünk Tower Bridge-hez, csináltunk pár fotót aztán egy KFC-ben megebédeltünk. Nekem és Bronak már kicsit fájt  a hátunk, úgy hogy kisírtuk hogy jöjjünk vissza a szállásra és pihenjünk kicsit. Lepakoltuk a cuccokat, ittunk egy kávét, kicsit néztük a tévét, Kira beszélt az uracskájával és megint útra keltünk. ^^ És ami nagyon durva hogy St. Patric nap van és mindenki zöld, lóherés kalapokban és ruhákban járnak. Nagyon hangosak és előfordul hogy hangosan énekelnek is. :o nagyon durvák. Elmentünk a Science Museumba, ami nagyon menőőő :o Voltak benne űrhajóók, rakétáák, repülőők, autóók, emberi testes okosságok meg mindeen :o Tetszett ^^ A másik múzeumra ami mellette volt már nem volt idő, mert 6-kor zárnak ezek a helyek. Úgyhogy bro vett magának valamit és elmentünk a Piccadili részhez és bementünk egy étterembe. Lassan visszajöttünk és most gondolkozok milyen taktikával kéne elmenni fürdeni hogy ne lássák a csupasz lábikómat >_<
Oh! És ma Jeremy hódított. Egy csomóan lefotózták az én drága cipellőmet és csomóan megkérdezték hogy én hol találtam ilyet és milyen menőő x3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése