2010. április 12., hétfő

Pannyi éél

óóó cegéényemm:(

húúú bazzki szombaton voltam buliba.suliból 2 srác csinta.nah mind1 szaal hát hmm elöszöris táncoltam egy vmi csávóval deh azzal csak picit és nemis láttam az arcát mer hátulról jött.aztán jött vmi szerencsétlen azzal is táncoltam-.-" aztán kimenekültem wc-be..:'D aztáán jött még vki aki szintén hátulról szal őt se láttam, aztán amikor megforditott, akk meg úgy magához szorított, h akk se láttam arcát.csak akkor láttam amikor leakart smárolniOo"énmeg ott forditgattam el a fejem, mert akkor még vlt bennem annyi erő^^" meg kvára tapizott, nah mind1.utána odamentem a falhoz, nekidőltem, ő meg így utánam jön h "mér nem hagyod cica?" uhh okéé megin rohanás a budiba:'D aztán kimentünk bnömmel megin, 2ten ott táncikálunk, egyszercsak odajön 2 csávó a suliból.fölöttünk járnak eggyel.hozzám odajött a bobó(azér tudom csak mer őt mindenki ismeri a suliban^^") bnömhöz meg a bendi(őt meg azér tudom mer egy fölöttem járó csaj exe, akivel jóba vagyok.és akk lekezdtünk táncolni.és elkezdett a bobó is eléggéé tapizni.aztán elestünk:'D (gonoc tequila miatt) aztán okéé tánci tovább, és utána leakar smárolni ő is.hát én nemakartam, deh már oan részeg vtam, h semmit se tudtam csinni, oan vtam mint vmi játékbaba aki nem csinál semmit:'D rá támaszkodtam, v is nem kellett támaszkodnom mer őis tök erősen tartott meg minden.pedig őis full részeg volt.nah szal lesmároltOo" és a nyakamtol kezdve az arcomon a számon keresztül még a mellkasomat is meg khmm..éshát izéé énmeg nemtudtam semmi csinni, megin odamentem a falhoz deh közbe majdnem elestem, odajött megin tánci.aztán egy idő után igy lementem egyik oszitársamhoz igy rádőltem aszittem ott meghalok, aztán bnöm fogott, és kihúzott a wcbe..ott kicsit megmosakodtam meg minden, deh nem lett sokkal jobb, ugyanúgy elestem meg minden.meg még vlt pár érdekes dolog deh asszem már ezis eléég sok:'Ddeh amúúgy bobóval jó volt:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése