2010. április 28., szerda

Panni kakiul vanT-T

ooo csőő gyerekeeek annyira szarul vagyok csak jöttem életjelet adni meg panaszkodni kicsitt..:S nem mentem ma suliba gyakorlatilag tegnap este fél6 óta alszom..legalábbis fekszem..mondjuk így óránként felkeltem picit kb..meg lezuhanyozni meg orvoshoz meg ienek..de áááá ezegy rémálom utálok beteg lenni..szurkoljatok hogy szombatra meggyógyuljak mer oszikirándulás van szombattól keddig..:S:S ajj de utálok beteg lenni..a fejem minny széthasad, a torkom is fáj ien 2x akkorának érzem mind normálisan..náthás is vagoyk lázam is van..és konkrétan minden fáj akármit csinálok..fáj minden mozdulat ha felállok ha leülök ha lefekszem ha felkelek.. mindeen izületem:S fáj felöltözni, fáj tőle a bőröm.. fáj ha magamhoz érek..fájt amikor zuhanyzás közbe hhozzámért a víz, de azt leszartam mert jóó meleg volt..de a törölközés hát az vmi eszmáletlen szar volt..:S mintha lenyúztam vna magamról a bőröm aszittem meghalok..:S amikor meg tettem fel a radiátorra a törölközőt, aszittem kettétörik a gerincemT-T és ráadásul miközbe zuhanyoztam, ott vlt egy pók. és úgy megijedtem, hogy lefröcsköltem vízzel, az meg ugye ment a lefolyóba, deh a lefolyóból folyamatosan jött utána föl buboréék hát én úgy fostam mint az állatOo" aszittem minny viccajön a pók:'S najóóó megyek aludni mer naon fáj a fejem..:S:S úgy érzem magam mint akit most hánytak kiT-T"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése