2010. április 2., péntek

Again ALWAYS KEEP YOUR FAITH!!!!

"--Nemtudom, mit gondoljak...Egyszerűen undorító, milyen emberek vannak.. És komolyan mondom, az ilyen nem érdemli meg, hogy embernek nevezze magát...
A lényeg: Ha megtalálják azt az faszt, valszeg nemfog többé élni..--"

A történet a következő:
Ayumi alias én megyek suliba. Elég sz*r napom volt, nem találkoztam barátommal előző nap, már rohadtul hiányzik, apámmal összevesztem, neki köszönhetően alig aludtam, és még rosszat is álmodtam. A vonaton van egy csávó, akivel mindig tök jókat eltok beszélgetni, 2 hét alatt kb 3× taliztunk így, és hiába mondtam neki, hogy van barátom, leakart smárolni. Ez is odabaszott, aki így visszaél a barátságommal, szakadjon ketté.
Oké. Reggel kelek fel, elhatározom, hogy csak azért is a happys Ayu leszek bent a suliba, nemhagyom, hogy mindenki depi legyen miattam. Erre belépek suliba,látom, mindenki akarna köszönni, és elszakad az utolsó cérnaszáll is, bevonulok WCbe. Ez vlt a hibám, mindenki kérdez, hogy mi történt velem. 15 percen keresztül sírtam, míg sikerült annyit kinyögnöm hogy nem, nem szakítottam barátommal, és nem, nem vagyok rosszul. Vagyis hogy igen. Aki ismer, tudja, hogy útálok mások elött szomorú lenni, pláne sírni, így persze hogy mindenki megilyedt. Közölték, addig nem mennek órára, amíg el nem mondom. Kirának, és Lilláéknak mégis bekellett mennie, így Lauren, és Brigi maradt velem, vígasztaltak, simiztek, nyugtattak. Nagyon jól esett. Ígyis ellógtunk a grafikát, azután húztam haza.

Csakhogy mindenki képben legyen:
Megyek villamoson, odajön hozzám egy csöves, elötte valahogy elrémisztett körülöttem mindenkit, mellémáll, és elöszevi a farkát. Elkezdi mozgatni. MI EZ MÁR?? HOGY A f*szBA GONDOLJA? Hogy majd leszopom, vagy mi? Oké, fél mp-ig lefagyok, aztán felugrok, ellököm, és lerohanok villamosról. Nagyon közel vlt az arcomhoz. Utána még nemtudok megmozdulni, remegnek a lábaim. 3 villamossal késöbb sikerül beérnem suliba, ahol már tudjátok, mi történt.


Aztán nem bírtam figyeli, meg hogy mindenki kérdezi, mi történt velem, hazamentem. Otthon is elkapott a sírás, apám meg nem hitt nekem. Azt mondta hogy csak azért találtam ki h lógjak a suliból. Kösz.

Aztán már jobban lettem, aludtam is rá. Másnap már azt hallom atitól, hogy Tompival ha meglátják azt a fasszopó gecit, agyonverik/veretik. És annyit tudni kell Tomiékról, hogy KÉPESEK rá..
De..nemtom, valamiért jó érzés is..mert ilyenkor jön rá az ember hogy kik AZOK, akik tényleg melette állnak, és vígasztalják, segítenek, ha baj van..Én
nagyoon szeretlek titeket, csajok, mert edig csak a Panni vlt nekem ott, hogy így törődött vlna velem, de amióta a Gara suliba járok, minden megváltozott, és mostantól sokkal joban fogom tiszteni és szeretni azokat, akik tényleg melettem vannak^^ Aishiteruyo, minnna!!!(legfőképp Panni, Kira, Dody, Daddy, Lilla, Tomi, Ati, Lauren, Brigi)

Még mindig nem hiszem el, hogy vannak ilyen emberek..persze, máskor is vlt már, hogy szadisztak...Megszokhattam vlna, de ez mindennek a teteje vlt..Na, a nagy lelkistessz után, történt valami jó is aznap...Láttam egy videót, amiben a Super Junior végre együtt van..ugyértem, MIND A 13 TAG EGYÜTT..Lehet nem nagy számnak tűnik, sw azok, akik ugy mint én minden nap nézi róluk a híreket, tudhatja, hogy Hankyungot pölö visszaküldték kínába, és pert indított az SMtown ellen. Hogy Kangint megvádolták hogy megvert valakit, közben nem, de mégis felfüggesztették a médiában szereplését egy időre..Hogy Kibum már lassan fél éve nem szerepel a sujuval, mert mindenféle főszerepeket kap drámákba...és hogy a super asian tour 2-ő második felét 10-9en fejezték be..nekem nagyon fájt látnom ahogy az angyalaim lassan széthullanak, de ahogy tegnap megláttam azt a vidit, amiben mindenki mosolyog, nevet, és játszik, újra vissza adta a hitemet. Mert a 13-ak örök^^!!!
SUPER JUNIOR HWAITING!!

És ne feledjétek!!
Whatever happening, always remember the 3 order!
1; Believe in yourself.
2;Follow your dreams,
3 and the most capital:
ALWAYS KEEP YOUR FAITH!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése