2010. május 8., szombat

Ayu come backx3

...lalihóÓÓÓóóóóó...


IGEN, igen, Ayu végre visszatért^O^ *tücsökcirip* Azért annyira nem kell örülni=P


ŐŐŐŐőőőőő...igazából nemtom mit írjakX3 Mostanába nincs erőm meg kedvem írni=/ Kicsit parázok az év végétől=/ Merthogy matekból nem állok a legjobban, és nemtom Ági hogy akar osztályozni=/ De csak szeret, nee?*-* Merthát lehet engem nemszeretni? NaugyeXD


Kira már tudja, napi 100%os előfordulással felhozom neki, hogy jövőhéten megjelenik a Super Junior 4TH albumaaa*-* úúristen*-* ugy várom már*-* a TEASER nagyon ottvanXD És tiszta FLASH, de az albumuk címe ugyanaz, mint az én koreai nevemXD Merthogy én koreaiul MinNa vagyok, a albumé meg MiiNa O.oYeiiiii~>.<^O^


Ennek örömére megakarom venni az albumukat majd*-* Csakhát kérdés miből..Nos, pénteken nem kis összeget találtam a zsebemben, és fingom nincs hogy került beleX"D És nálam ugye hamar uj gazdát találnak a moneyekXD Tehát vettem mangát, rendeltem kurama plüsst, és a sujunak a 4. albumát, meg még egy másik CDjüket^^ Valaki szeret odafent~XD Kárpótlás ha már nem kaptam lufitXD


Meg vettem Tiarát^^ Így már teljes az Ayumi-Ohime feelingXD(ayu hercegnő)

Igyekszünk amugy a ficcelXD Csak nem mindig jön az ihlettXD Remélem egyszer majd tényleg így lessz^^


Mostanába verekszem...VEREKSZEM!O.o Nemtom hogy csinálom, de simán leállok hugommal is pofoszkodniXD Mondjuk az már megszokott, és csak bírkózunkXD De multkor Tompi is megjárta velemXD Merthogy olyan rohadt viccesnek találta hogy baszogasson művtöri órán amikor felelek..és elkezdtett csíkokat filcelni a lábanra-.- Megszívta, mert 100%ot kaptamXD És kapott tőlem*büszkefej*


De egyvalamivel nembírok...T__T azokkal a kibaszott CSIGÁKKALXD ugye volt annyi eszem mulkor hogy kimegyek szakadó esőbe, és a meglévő 9hez hozok még 4et, hogy 13an legyenek, mint a suju, és ugy nevezhessem el őket^^ Meg is vlt, most már 13van, filcel a házukra a neveik(XD), és MINDEN nap, amikor reggel mennék suliba, 5 percet még azzal töltök hogy összeszedjem őket-.- mert ahányan vannak anyifele másznak esteXD és apám bszik összeszedni őket-.- és félek hogy egyszer összetapossa őket..ígyis Yesung hiányzik már..T__T mértnem gyüjtök inkább hangyákat?xD


Lessz nekem is CICÁááámmm*-* Lila hoz majd jövőhéten egy szürkét, és HeeBum leszs a neve, mint Heechul macsekának*-*(azis ugyanolyanfajta) awww*-*


A Gara Vidik Ayu Módra első évedja nemsokára befejeződik..Helyette majd egy másik videó lessz, ami a nyári kalandokat mutatja be nem kicsit sem őrült társaságunkról^^ És lesz egy befejező rész, ami kicsit majd szomorú, de bójdog is lessz^^ Én amikor csináltam picit megsirattam^^ Mint Nurikot amikor meghalt..T__T NUKIROOOO~T___T

Olyan furcsa belegondolni hogy 3 hét mulva nem megyek be suliba, nem lehetek azokkal ,akiket szeretek, akikkel jól érzem magam..=( Egy egész nyár nélkületek...nyuffT__T


OYASUMI MINNA, CHUuuuuuu~ (L)


*az uccsó vidi teaserje majd késöb^^*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése