2010. május 8., szombat

Agybaj

Na de most komolyan.. egész nap halálra untam magam PS-ben elkezdtem alkotni de nem mentettem el majd eltoppantam anyummal boltba.. mire kijöttünk szélvihar.. 3 kilós mosópor volt nálam de aszittem elborulok.. nagyon durva o_O. Ezeken kívül rajzolgattam.. mandalát meg neki láttam egy még számomra is ismeretlen dolognak .. valószínűleg egy kiber tér lesz.. =$
Kira csezd meg ÁZSIA CENTER! ^-^ jahm van kiscicám! 3napos hófehér *-* Atimtól kaptam mert 2 cicájuk is kölkedzett és egy az enyém igaz h anyum nem engedi hogy haza hozzam szóval náluk lesz de amikor csak tudom agyon fogom szeretgetni =$ mi egyebet mesélhetnék még.. álmos vagyok de enni akarok .. olyan dagi leszek hogy nagyon ='( Áh átálltam pénz spóroló üzemmódra nyárára gyűjtök meg jó lenne vmi nyári meló is de amilyen ügyes vagyok uccse lesz semmim -_-'
Szana szét vannak a rajzaim a földön xD gyönyörű látvány *-* de télleg én szeretem xDD basszus nagyon hülye vagyok.. Lángost akarok enni =/
Nem érzem magam szomorúnak de olyan sírhatnékom van ..
Amúgy Kira nem tudom a töri kérdéseket örülök ha tudom h mi volt 2 napja nem hogy egy hete.. sry..
Basszus Atimat akarom =$ úgy hiányzik és még 2 hét amíg talizunk .. meg fogok buggyanni ='(
rajzolni fogok egy sötét tündért vagy nem tudom.. kivagyok..

Egyéb megjegyzés
Éljen a CONVERSE!
thx hogy meghallgattál.. akarom mondani olvastál..
Jah U.I.: Utállak titeket h ilyen rohadt jó sztorykat írtok .. én nem értek semmihez nem tok semmit se csinálni.. egy csődtömeg egy rakás szerencsétlenség.. hulladék vagyok egy senki.. utállak titeket



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése