2010. május 7., péntek

Uff nagymester! xD

Boccs a  címért.. ez jutott eszembe..

Úgy utállak titeket h ilyen jó sztorykat írtok én meg itt pötsölök és nem tok mit csinálni egy csődtömeg vagyok =O Na mind1 van csokim kaptam anyutól 3 tábla csokit *-*( Kira fáj a kacsóm xD ) De télleg én semmi alkotást nem tok felmutatni .. tisztára egy senkinek érzem magam =/ ÁÚÚÚ olyat kattant a combom.. és fájt is.. lehet unatkozom.. hmm.. Áh mind1 most ennyit írok fáradt is vagyok nem is tudok mit írni és kedvem se túl sok..

Héy Magyarország nem lesz kint az Eurovíziós dalversenyen! azt hittem sírva fakadok .. örülhetünk hogy a Duna TV egyáltalán közvetíti. Pénzre hivatkoztunk h azért nem .. hát nem tom .. én ezt vhogy nem hiszem el de ha ők mondják -_-'

na mind1 télleg ennyi elég belőlem

Páás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése