2010. június 11., péntek

Ayu/ Kira megint munkahely x3

Jei, minna-

Most nem unatkozunk. Nap elején csinálgattunk névjegykártyát meg logót. Ayu gépen én meg a laptopomon. Aztán bejött a bácikánk hogy mehetünk hozzá csinálni a mozgóképet, úgyhogy átmentünk oda és megcsináltuk. De jött hozzá pár nőci szóval visszajöttünk a kuckónkba és én alkotok vmit Ayu meg írja a nekem ígért Ficet. *örül fejének*.

Ész ma Kira megy Ayumihez alukálni és megtartani szülinapi buliját. x3
Viszont megnéztük a tudjátok ki2 blogját és elátkoztuk xD de olyan egy köcsög.. pont úgy ír mint én.. rohadjon meg.. és nem szeretjük xD Mondjuk megnyugodtam mert mert mert.. nem mondom meg xD
Apróságok:
Ayu reggel kiakarta nyitni az ablakot és benne maradt a kilincs a kezébe

Kira leitta magát kávéval.

Ayu lába fáj és Kirának majdnem ölbe kellett vinnie tegnap.

Ma találkozunk Pannyival

Kira mindjárt elcsöppen.. úgyhogy baiiiii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése