2010. június 9., szerda

Ayu/Kira 2

In the munkahely
Ayu ep:
Konkrétan nem csináltunk egész nap semmitXED
Még nap elején megkérdeztük aki minket munkáztatni szokott, hog csináljunk e ma valamit, és mondta h majd meglátja...oké, azóta nem történt semmi>.<
Ami am meg nem baj>.<
Azt hondták, hogy ma a munkaadós bácsink nem ér ránk, és szomik lettünk=( Mert mi szeretjük munkaadós bácsonkat és ne akarjuk h más legyen velünk=(^^
És kedves néni ma behozta a legyezőjét=) ami koreából hozott megmutatniii>.<
mondjuk én félnéd észeak koreábanO.o Inkább mennék délbe sujuhoz*-*
Jam és bubizunkXD
most jött egy totális nevetésgörcs de ugy mindkettőbnknekXD
Kira fújta rám bubikat, én meg gépeltem vlna, így megbökd9stem kicsit oldalát, amitől beállt vmi nagyon baka pózba, és perszer röhgögörcsöt kaptamXD Aztán elkezdett vmi nagyon vicces hangon röhögni, ettől mindketten elkeztünk röhögni aztán már nemtom minO.o sztem mindenenXD
és nagyon kell neki koki...ezt így a fülembe ordítva is elmondja percenkénk 1000× és egy dolog, de honnan a halálból szerváljak neki egy kokit?O.o majd szerzek neki gumibábut és beöltötetem kokinakO.o most meg a kokibubi...O.o és most is csap szekál meg küldi rám a kokibubikat, és...O.o sztem napszúrást kapottXD aszondja nembírja.. azok után, hogy megivott reggel egy energiaitalt, meg velem egy kávét, veri a fejét a falba, nem csodálomXD most meg leissza ,magát..XD kész van máraXD HOI! KIRARA! damareXD
am edig néztünk koki jin pinky koncit, és ááááhO.o bazzzkiXD amit ott leművelnek..XD aztán megnéztük a suju kissing gamet, szigorúan erős suju fanoknak, lehet h ez is megártottXD ...és még mindig a bubikXD KIRARAXD most már télleg elég..XD már a fülem is ragacsosXD sztem még számára is ismeretlen dolgokat csinálXD oké...eljutottunk arra a szintre h már mindenen röhögünkXD ami a legnagyibb... a hülye bubiai miatt ragad minden, a székem rámlája is, és mindig amikor fel akarok kelni róla, odaragadok, és fáj amikor felállokXD ragad a asztal is, ahova kira letette a fejét az elöbb, most kitépve maradt !5! szálXD és azóta mindenen megálás nélkül röhögünkXD nem értem h tudok még gépelni isXDXDszal..igenXD kicsit lenyugszunk, és majd írunk mégXD jaaneXD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése