2010. június 2., szerda

Bonamana in the Konyha xD

Yoh minna!

Nah hát most már jobb napjaim vannak xD mondjuk iszonyatosan fáj a fejem szóval szerintem beveszek vmi bogyót xD

Soh, ma voltunk Ayuval szakmai gyakorlaton x3

Anyuja bekísért minket, meg hogy egyáltalán megtaláljuk-e. De megtaláltuk nyehehe, sőt még előbb is értünk oda 5 perccel.

Összetegeződtünk a főnyök nényivel (mondjuk Ayunak nagyon nem áll rá a szája xD) aztán leültetett minket egy embörke mellé, aki mutatott dolgokat a PhotoShopon aztán meg nekünk kellett megcsinálni. Aztán tartottunk egy kávészünetet (ahol teát ittunk) xD. Utána megint dolgoztunk, majd ebédszünet. Akkor bementünk a mi irodánkba (mert igen kaptunk olyat *büszke*) és Ayu észrevett egy tök dizájnos cigis dobozt és én felfedeztem benne az én régi cigajettámat, mert nekem is olyan volt xD csak rózsa mintával. Meg mérgelődtem miatta mert az 570 volt amit meg én régen vettem 1000 körül -.-

Aztán hammoltunk, Kat-Tunt, Sujut hallgattunk és Bonamanaztunk a konyhában xD (mert a konyha mellett volt a mi kuckónk). De nagyon menő *.* eltolható ajtós és nekem kell olyan itthonra x3 Aztán mondta az az embörke akivel voltunk, hogy tervezzünk saját névjegykártyát. Azt elkezdtük meg kész is lettünk közben én énekeltem xD 

Aztán amikor mentünk haza mondta a főnyök néni hogy holnap nyugodtan jöhetünk 9:30-ra mert ő is mindig késik xD szval tök jó. Mondjuk mindig kishölgyeknek, meg kislányoknak hívnak minket. xD

És hazafele láttunk Ayuval textilre meg bögrére meg stbre nyomó helyet és fogok nyomatni Kokis telótartót x3 Ayu meg Sujus cumót. És lesz TaNakás párnám *.* szív alakú *.* és rózsaszín x3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése