2010. június 12., szombat

Minden*zutty* ez ilyen idegösszeomlás fles

Olyan rég írtam hogy fogalmam nincs hogy hol is kezdhetném el amit akarok. Elegem van a szakmai gyakorlatból .. tegnap reggel mielőtt elindultunk volna a városligetbe gondoltam gyorsan az előző napi elmaradást befejezem erre oda ültek a gépemhez és a tanár persze nem szólna rájuk hogy fiúk ne hari de ott ülnek.. neeem minek is azt persze legyünk 900an egy gépnél *grr* szal baszhattam a befejezést. Jah igen úgy volt hogy 15rajz kell rajzból erre vmelyik nap bejön a Mester és beközli azt hogy kiderült hogy 20rajz kell.. nah jó lelehet sz..ni tehát hatalmas köszönet a félrevezetésért ami miatt megbukok rajzból xD Tuti nem itt fogok leérettségizni elegem van ebből a helyből.. 

Csütörtök este nézegettem képeket és elszomorít az a tény hogy mostmár az a normális öltözködés ha valaki kirakja a seggét meg a csöcsét.. hát basszus ez undorító. Pitsa gatya amiben szószerint kint van a fél pitsája aztán egy aprócska topp ami éppen hogy eltakarja a csöcsét és akkor műköröm seggrázás agyon barnítottság .. egyszerűen már kívülállónak érzem magam hogy elitélem az ilyeneket.. Ha ránézek azt látom a homlokukra írva "Szia, szépfiú tálcán kínálom magam .. gyere dugjál meg". És akkor még nem is beszéltem az ilyen divatbuzi srácokról feszülős póló agyon szaggatott koptatott gatya vagy éppen vmi nagyon rikító színű piros kék zöld vagy mit tom én.. meg ugye köves fülbevaló -_-' borzalmas undorító! 

Mindjárt itt a szünet el sem hiszem.. csak előreláthatólag semmi meló lehetőség nincs és sírva fakadok pedig szeretnék csinálni sok mindent meg gyüjtögetni is egy kicsit. =/ mind1 azért valahogy megoldom és akkor buli!! xD

Wúú akajóók Monster-es tatyit *-* 

Nah mit írhtanék még.. talán semmit. Akkor ennyit belőlem.. már sok is..

Jah am Kirus kinek a blogját néztétek meg? =O

Páás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése