2010. június 26., szombat

Yoooooo~ MinNa^^

Ayu véégre jelentkezik:D

Mert egész héten apánál szenvedtemXD és ott őskőkör van és nincs msn se...-.- ugyhogy most Ayunak nélkülözni kellett a koibitoit..T___T És már nagyon hiányoztok..T___T ugyhogy kell egy tali:O Amit sikeresen elintéztünk Kirával, és hnap jön áát*-* Aztán meg ma azzal töltöttem a napot, hogy rendet csintam gépen..képeket rakosgattam, meg töröltem progikat, és persze sikerült letörölnöm azt a progit amivel a youtubeot lehet nézniXD de ayu megvarázsolta^^ Jah és új hajkoronám van:D

!!! KÉK !!!XD

Szal majd meglehet csodálni, és fényképezni, mert SOHA nem lessz mégegyszer ilyenXD Mert dúrvaXD és amugy is nem OHIME feeling^^ Nem Ayus, na:D És ma találtam nagyon dúrva yaoit*-* anti yaoisták most ne kövezzenek meg, de már kellett egy kis ilyen XD Mert egy dolog egy hétig csak sujut nézni, de egy idő után már kell más "élvezet" isXD
pici ayu alias a hugom tönkretette a stepmainámat-.-" minden szám után kikapcsol, és nem menti el az eredményimet..és már a fél pályát megcsináltam mediumraT___T kira tasuketeT___T Hamár japánnál tartok:O Meg kell tanulni japánulT__T De komolyanXD A macska me állndóan kiidegelO.o bitti örül hogy hazajöttem, mert azóta le nem száll rólamO.o és csak én tudom kézbe venni, mert csak nálam marad megXD az mellékes h megint szétkarmolta mindenemXD de imádom az én kis hülyémet*-* am csak velem alszikXD most is itt szuszul a lábímon^^

Kirusom miat olyan szinten koki-make u wet fertőzést kaptunk hogy már a hugom is azt hallgatja minden napXD Aztán Kira kérte hogy fordítsam le neki mert én már félig megcsintam, és a végeredmény..O.o nagyon dúrvaO.o*-* titta jó*-* remélem lessz make u wet chapter 3 isXD

Kirának Kaznak és Arának meg megrendeltem amit kéjtek^^ igaz már régen megrendeltem, de most kaptam üzik h álítólag jul. 7.-é fog megjönni:D És énis megkapom szülinapi pruresento-mat^^ meg rendelek majd suju 4. album kiegészítő számokkal, és 165 oldalas sujus képalbumot*-* ahh dájólessz*-*
És nekikezdtem csinni DVD birítókat^^ Mert lesz majd sok-sok sujus DVDm:D Made by AyuXD Mert majd kiírom őket és ha égre lessz patron nyomtatóba akkor majd megcsinom a tartókat^^ És olyan sugoik lettek*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése