2010. június 4., péntek

Nyauhh


Lallihoou~
Hmm ma bementünk
Ayuval dolgozni xD mert ugye tegnap nem mentünk mert Ayu betegeskedett én meg egyedül egyrészt nem találtam volna oda el, másrészt meg én is kicsit rosszul voltam. De x3 felhívtam Kazut és hallhattam kicsi hangját ^^ és attól meg jó volt kicsi napom. Meg elterveztem mit veszek Arusnak ballagására.
Aztán
: ma. Dolgozgattunk meg megcsináltuk monogramunkat ( K.M. x3) Illustratorba és totál jók lettek, aztán magyarázott nekünk sok dolgot a másik grafikus bácsika. Meg kiosztott egy feladatot hogy találjunk ki egy animációt rá és majd megcsináljuk egy progiba. Azt megcsináltunk és elkezdtem Ayunak nyávogni hogy menjünk már hamizni mert ramen van és finyom meg korog a gyomrom xD és nagyon nem akart jönni vagyis inkább megkérdezni hogy kimehetünk-e de aztán kimentünk. És hazafele dilinyós voltam és Panni kérdezte hogy mi van velem és Ayu: ha éhes akkor kicsit dinka.. és én későn etettem meg ^^” – nyau~ xD
de vissza.. szóóval
: megkajáltunk és mentünk vissza dolgozni.. de közben bedurcáztam valamiért és hogy Ayu kiengeszteljen írt egy ..öm.. Kokara ficet.. öm igen^^ duo.. xD
Aztán emberke kiosztott nekünk otthonra egy feladatot hogy kb
30 rajzot kell csinálnunk és az olyan lesz mint egy animáció. Szóval lesz meló hétvégén xD na nem baj..
De délután találkoztunk
Pannival :D elmentünk WestEndbe nézni neki nacit meg tudodkire üm-ös pólót nyekem^^ xD vicces volt
És szomi: meghalt
Pufi egyik cicája.. valószínű azért mert nagyi ude Kismaroson lakik és mivel ott elég magas a vízállás megszaporodtak a pincében a patkányok és az egyik feljött és elvitte. Pufi meg hogy a többit megmentse a maradék kettőt kivitte Ricsi kutyaházába és most ott laknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése