2010. június 7., hétfő

Ayu/Kira in munkahely

Jaaa Minna!
K:Ayu és Kira munkahelyen dolgozik jelenleg xD vagyis nem.. de az mind1 xD
A:Kedves nénike bejött reggel és elkezdtünk beszélgetni japánról meg minden, mondtuk hogy majd együtt fogunk lakni, és megengedte h bekapcsoljuk gépet^^ És kb azóta gépezünkXD
Meg nézzük ikeában a bútorokat, nee, kira-chan?
K: IgenxD de ne ölj meg a legyeződdel xD *Ayu hadonászik mint 1 baka a legyezőjével*
Noss.khöm. öööm néztünk Yesasian cuccokat és szomik vagyunk mert lejjebb ment a forint és drágábbak lettek a cumók.*hüp-hüp* éééééés akarom kat-tun manga*.* meg photobook*.*
A: És most Kira hadonászik legyezővel mint totemo bakaXD*fejen is csapta magát* BANZAIIII~XD
K:-.-
A: megtárgyaltuk daddy különös kiírását msnen...arra jutottunk, hogy nem fogunk hozzá szólniXD vagy nemtom..nagyon cunyán viselkedik, pedig mi tényleg szerettük..:/ Na mindegy, majd 4 év múlva
K: én még cica nyélkül vadok *hüpp*öömm.. hm.. kéne dolgozni.. mégisz ez 1 munkahely Ayuci xD és árulkodok *nyöhö* Ayumi otthon hagyta a háziját xD a 30 rajzos vmit xD de én megcinátam*büszke magára*. Ész kaptam ilyen.. öm.. sminkcumós, elhúzós vmit xD tök menő, és lehet bele képet rakni, és Koki lesz benne x3 Na de télleg alkossunk vmit xD
A:eeeh?? NANDE?:O nemigaz, ayu is nadon ügyi vlt, megcsinta a házijátT__T arról nem én tehetek h othonmaradt*sértődöttfej* És külömben is..aki árulkodik, hamarabb öregszik.=P vagy az nem az? És ne nekem mond h alkossunk tesem csinsz semmitXD*beeeee* de azért szeri^^^XD
K:öm.. igen hamarabb fogok öregedni.. demo.. ööm.. azért nem csinálok, mert te se. És így nem leszünk hangsúlyban és nem lesz Kirayu style xD
A: jó hogy mondodXD Kéne csinni tovább ficet demo...legyen KirAyus, vagy...Kokirás...esetleeeg...tudjukkis?XD
K: hát én tudjukmire szavaznék, de am nekem jó bármelyik.. am tudjukmi alatt nem kell semmi rosszra gondolni -.- am télleg xD
A: jahXD cegény tudjukkin kivül mindenki tudja kire gondolunkXD Ettoo....Am ma megyünk zakába^^ Jipppyyy
K: MARUS KITŰZŐ!!!
A:haihaiXD meg nyekem macskafületXD asszem.. de lehet h nem..Meg megyünk westibe..
A:Na mindegy, megyünk sztem dolgozni , nehogy harapás legyenT__T
Jaaane minna, majd még jelentkezünk^^ pápá~~~<3
K: Janaaaa, Aishiteruuuu~ *kokisan*xD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése