2010. március 1., hétfő

Ayu kivannnn: Nijiiiii*-*

Ayu jelen^//^

Most nemtok olyan mindenféle szivárványos-színes-szemvakítós cumókat ide bepasszolni, csak azért jöttem hogy adjak kis ayándékot mert Ayu ma nagyon happys volt^^ És ilyenkor mindenkinek mindenfélét össze-vissza karattyol meg mindenkit boldogít=D Ma Kirát találtam megXD Meséltem neki nagyon édes YAOIról, amit ide be is linkelek, mert apa elrontotta MSN-.-" Na a lényeg:=D
------>http://www.youtube.com/watch?v=wiCid5uN9MQ<-------

Előre figyelmeztetek mindenkit, erős YAOI idegzet kell ide:O Hogy mi is a YAOI?XD Röviden homi love=D Ayu az olyan nadon szereti^//^
Ma suliban mindenkit kikészítettemXD Cegény Tompiék..XD Mondjuk ma ö is elég zakkant voltXD Már amennyire nem azX"D Közölte hogy beletud bújni új pulcsimba(Nijiiii~<3)> Kinyújtotta(-.-"), plussz felvette Lauren NŐI napszemcsiét, meg hajpántját, é kicsit nézett ki...khm..homárX'D De ez már csak a GARABONCIÁS színvonalXD
Am még nemmondtam, mert esélytelennek, meg ugy semminek sem tűnt, de rájöttem, hogy hiányzik..Neiji az, akirűl beszélek...<3> ászia centerben, találkoztam egy rohadt helyes kis japóval..beszélgettünk(már amennyire vlt akcentusa>.<) story-->
Ayu megy boltok között, kb transzban van, ugy érzi mintha japánban lenne(csak a sok fehérember zavarta a képet) és elmegy egy bódé elött, ahol egy öreg faszi meg egy dögös ázsiai ül..nézem...őis néz...nézem..még mindig néz..majdnem leesett székről, énmeg megyek neki falnakX'D "Ayu bensőhangja:ne legyél ekkora baka, menj vissza, legalább nézd~" Persze Ayu bensőhangja ekkor összetalálkozott fantáziájával,(elég gyakori am) és ahogy az várható, szép dolgok születtek belőle..XD Tehát megemberelte magát, és ment vissza bódé>.<>odajöttO.o*-* Kérdezte szia miben segíthet...olyan kicsit furi vlt a kiejtése^^ Mondom szia valami hozzám illőt keresek..olyan színeset, kb mint ez(színes pulcsiba vltamXD) Mondja mindjárt keres valami hozzám illőt. levesz egy fehér, rózsaszín szivecskés pulcsit..(pont az én izlésem*-*) aztmondja ez bizti jl fog állni megy a hajamhoz..XDmerthogy akkor még vlt benne pink csíkokXD megköszön, felpróbál..mondja jól áll*-*awwwwwwwww~*-* olyan ééédes vlt*-* mondom köszönöm, teljesen az én izlásem ,akkor ezt meg is veszem^^ kérdezi mi a nevem, mondom Dóri, de hívhatsz Ayunak is, ha könnyebb, ugyis japánt tanulok=D(gondolja magába hátha beön és lenyűgözöm) és mi történt---> "nekem tetszik az ayyu énis japán vagyok=D mintha ez lenne a világon a legtermészetesebb dologXD*-* akkor mázlit*-* Ayu ekkor már extázisban vlt, hormonok, stb..XD Izgatottan kérdezem a nevét, mondja Neiji, de neki is van becenve, hívhatom Nijinek. Hát jó. kb fél órát beszéltünk, közben persze mint minden jól nevelt k*va édes helyes japán csóvóhoz illik, ment többi embert is kiszolgálni. Én közben titokban átkokat szórtam hülye ningenekre, akik megzavartak-.-"(egy megbotlott a kb 2méter magas sarkújában, majdnem nyílvánosan röhögtem rajta, mondván h bejött az átkomX'D) Ezután még kicsit tudtunk beszélni, sok dolgot megtudtunk egymásról, épp rá akartam térni msn témákra, mikor gonosz anyuka közölte, hogy indulás..mondom f*szom akar pont mst hazamenniXD Életem SungMinjével bezsélekXD De sajna téll menni kelett...Megkérdezte hogy "menned kell? Mondom jaham, OKAASAN nem hagy nyugtot.".-hatásszünet-Ayu: "mikor leszel legközelebb" Niji:"jövőhéten hétvégéken szoktam" Ayu:"az jó, jövőhéten ugyis jövünk még^^" "akkor jó, találkozhatunk megint=D(titta bolog mosollyal*-*) Na, akkor szija Niji^//^ Jaa, matta^//^(bevágta japán tudását höhöXD) Niji: Sayounara, Ayu-chan^//^ és itt a pontO.o Ayu-chaaaannnn~...*-* aztmondta chan..*-* Akarom NijitT__T Olyan édesT__T Nembírok hétvégéig várniT___T
ennyi mára a nyűgömXD Ayu szerelmes megint^^ és áááh*-* most sietnem kell, még jövök, jaaa minna, oyasumi<3(megj:>
bye*^^*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése