2010. március 20., szombat

Panni itt

wááhh véégre itthon.van net.nyááhh.deh naonnaonnaon jóó volt a sieléés*-*hát..akkor meséélek:D hát Panni titta furikat álmodottO.o" nem is tudom honnan jöttek.nem is szoktam emlékezni az álmaimra:'D hétfőn(asszem) Bennett-tel(bátyám) álmodtam*-* Azt álmodtam, hogy jött 4 vizilabdázó srác a sulinkba játszani (nem tudom hogy, mert nincs a suliban medence^^”) és kiderült, hogy az egyiket Bennett-nek hívják (Manuel--oszitársam mondta megOo) és szünetben odamentem hozzá, és megkérdeztem, hogy „Bennett, te vagy az?” És ő volt*-* Odamentünk a folyosón a padra, de ott már csak ő volt ott meg egy barátja és én. Nagyon nagyon örültem, hogy végre találkoztam vele. Odajött Dunajszki--ofő (gondolom mert kezdődött az órám) és megkérdezte, hogy ő ki, mert ölelgettem. És mondtam neki, hogy „a bátyám”. Dunajszki kicsit elcsodálkozott „neked van bátyád?”Oo mondom „szingapúri”. Aztán Dunajszki elment, én meg ott sírtam a padnál, mert mennem kellett órára, és nem akartam ott hagyni Bennettet. Adtam mind kettőjüknek puszit, Bennettnek is meg a barátjának is, aztán még egyszer megöleltem Bennettet, aztán felébredtem.OO És majdnem sírtam:,(

Aztán szerdán nagyon furcsa volt, mert este Dóriról, Kiráról és Daddyről gondolkoztam, de direkt elhatároztam, hogy nem fogok róluk álmodni, mert akkor csak még jobban fognak hiányozni. Erre meg nagyon furcsát álmodtam. Daddy a sulinkban dolgozott, a büfében, az Ildi--büfés csaj segédje volt.Oo őőőőő okééé..^^” én meg minden szünetben, amikor tudtam mentem le hozzá ölelgetni meg beszélgetni meg minden. Erről nem emlékszem többre.gőzöm sincs hogy jutott egyáltalán eszembex'D

aztán.sífelvonós bácsik:A legalsó felvonónál volt egy felvonós bácsi, aki mindig a fenekem fogdossa.Oo Pedig szerintem buzi. Olyan 20on éves lehet, és van egy fülbevaló a bal fülében, elég kerek bácsika, és ilyen tapadós cucc volt rajtaOo aznap lettem benne biztos, hogy buzi. Ráadásul uke Oo. És hát ááhh utolsó nap először nem fogta meg a seggem. Egész héten egyszer nem fogta meg a fenekem, úgy, hogy volt rá alkalma. Volt, amikor átjött arra az oldalra, ahol én vagyok, és letapizott. És volt ott egy bácsi, akivel dumált, eldöntöttem, hogy ő a seme-je. Csak azt nem értem, hogy ha buzi, akkor miért az én fenekem fogdossa.Oo Mondjuk láttam egyszer, hogy egy kisfiúéhoz is hozzáért. Pedig először még aranyos volt, meg vicces ahogy futott:’D De rájöttünk, hogy egy bunkó köcsög-.-” Szóval ő egy apakomplexusos biszex pedofil bunkó uke. És egy rossz buzi..:'D

De volt egy bácsi akit nagyon imádunk=D Paprika bácsinak hívjuk^^ Leakartunk vele fényképezkedni, de nem sikerült, mert amikor eszünkbe jutott már nem voltT_____T Viszont nagyon aranyos, és mindig dumál hozzánk, amiből általában egy szót sem értünk, de olyan aranyooos:D:D Péternek hívják^^ Onnan tudjuk, hogy megkérdezte a nevünket, aztán mi is az övét=D Kaptunk tőle ajándékba egy hógörcsöt:’D (eljegyzési ajándék:P:D) Mi meg vittünk neki egy 6szor akkorát:’D Jót nevetett rajta tök ari volt:’D aztán másnap vittünk neki egy Balaton szeletet is tökre örült:D:D

Áááhhh*-* Láttam, hogy ott van 3 ember a felvonónál, 2 síléccel, 1 snowboarddal. Azt tudtam ,hogy az egyik síléces férfi, a másik nő. De a snowboardosról nem tudtam eldönteni, hogy milyen nemű, de rögtön nagyon megtetszett, teljesen áááhhhh nagyoooon jóóól nézett kii ááhh*-* Ott kérdezgettem Tamit (barátnőm akivel síeltem), hogy szerinte fiú-e vagy lány, de nem tudta. Aztán amikor ment fel a felvonón a sielős csávóval, aki átölelte, azt mondták, hogy lány. De én még mindig úgy gondoltam, hogy legyen fiú legyen fiú. Aztán amikor ott előttünk jöttek el, akkor mondták Tamiék, hogy fiú. Ezek szerint buzi volt. És az a csávó a pasija. A lány meg nem tudom ki volt, biztos a barátnőjük. De az a snowboardos uke az nagyon nagyon jól nézett ki, ilyen barna arca volt, barna haja, a haja alja szőke, mert ilyen idolos haja volt, és ilyen türkizkék kabátja, ami nagyon illett hozzá, meg egy fehér gatyája. És nagyon jól nézett ki nagyon nagyon.NAGYOOOOOON*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése