2010. március 9., kedd

Úgy ahogy itt vagyok =O

Hmm.. Ugye mondtam h nem okés ezért nem írok de most itt vagyok és leírkálom a sok hülyeségem -_-' kb olyan null kedv van nálam.. Legszívesebben elaludnék úgy.. örökre vagy ha örökre nem is akkor egy kis időre kb olyan 2 hétre.. 19:19 van KÍVÁNOK! .. KÍVÁNTAM! .. titok .. Bár ma majdnem megfulladtam a nevetéstől, de rég nevettem ilyen jót *-* ez kellett nekem, rámfért =$ Már levegőért kapkodtam mert úgy röhögtem hogy nem tudtam közbe levegőt venni xD . Legalább mostmár tudom hogy hogy szeretnék meghalni .. Nevetés közbe =P ez a legjobb sztem ^-^ Igazából nagyon nem tok mit mesélni .. ha minden igaz holnap megyek vásárolgatok egy két új cuccot ha már itt a tavasz.. illetve itt kéne lennie .. szal a lényeg h jön a frissülés .. nah csak kinyögtem vhogy h mit is akarok. Ritka de sztem 9kor már megyek is aludni .. max 10kor.. nagyon fáradt vagyok -_-' 

Amúgy kira cseréld már le ezt az izét ott fent tiszta rossz, de azért szeretlek

És most lettem idegbeteg.. itthon csináltam a cipőtervet amiről már kira is mesélt és szépen dolgozgatok erre egyszer csak feljön az ablak a Photoshop leáll nah mondom qva jó .. oké .. csak h én nem mentettem és oda lett minden kezdhetem teljesen előről pedig nem sok kellett már .. óó hogy az a .. grr.. 

HERMIONE UTÁLLAK! EGYSZER MÉG MEG LESZEL TÉPVE!

nagy szeretés van ám xD

Agyhalott álapotba kerültem asszem .. kéne cokoláde

Ki fogok borulni .. érzem .. mindjárt sírva fakadok =O .. 

Mind1


PááS

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése