2010. március 8., hétfő

Panni újra itt:D


nyahh.szal kezdjük ott h Ayumu közös Dórix'D(LLLLLLLLL)
nyááhh hiáányoztoook Dóóóri Kiraaa és Daddyyy wááhh cegééénykééémmm*szeripusziölelneki*
jejjjj koreai rádió tesztjét hallgatjuk Dórivaaall:D:Dmenyőőőőő=3 remlem lesz rendesen rádió iss:3:3
am vki nem tudja h lehet lezárni egy mappát h csak jelszoval lehessen megnyitni??^^" mer nemtom nemnaon akarom h anyáék esetleg megtalálják ezeket a vidiket^^" már amikor mondtam h én már láttam vkit aki fijú és csávóját smárolni akk is az vlt a reakció h pfújjjj és nem lettél rosszul?? mondom nem-.-" nah mind1:D:D
loool ma fizika előőtt ülünk.megkérdezem Esztit h van-e leckéje.Eszti mondja nincs.aztán észrevesszük bennvan tanáárxDXD Eszti elkezdi menteni a helyzetet h "deh még van 2 óránk franciáig" nekem meg nem esik le és mondom "deh én fizikáról beszéélek"xDxD ááhh nemgááázzxDxD nembaj ígykell engem szeretnix'D(L)
meg Panni tegnap is adta magát..xDxD bemegy hugához.huginak oan telója van ami kinyithatos és amin van belső nézet szal h tod magad nézni közbe.odanyomja kezembe.én meg aszittem mutat nekem egy vidit ésigy látom jééé ezegy Panni Oo" ésigy nézem eztmeg mikor vetted fel?? és bazee utána leesik h upsz ezt épp most veszem magam..xDxDx""D
nah mára kb ennyihh:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése