2010. március 19., péntek

De rég írtam =O

Ne nevess, de ebben a pillanatban azon agyalok hogy mit is jelent az hogy nyenyere xD nem tudom honnan jutott eszembe.. biztos Ati hiány miatt megkattantam =O
No de a lényeg.. tegnap az az csütörtökön vmi március 15.ei akadályversenyez izéke volt .. nagyon tré volt.. nyóckerbe bóklásztunk, hát mit ne mondjak elég fincsi egy környék. Lomtalanítás volt és kint a sok kacat és a nénik bácsik ott ülnek a kis szemétdomb tetején és őrzik.. milyen szép is az élet.. na szal mocsok trutyi meg egy kis gyerek is éppen hányt amikor ott mentünk, elég gusztusos egy látvány volt =/ na de a versenyről: volt kódfejtés, rejtvény, 12pont átírása mai napra(ez vicces volt xD), gombfoci és Táncsics emlékhez virágot rakni. Mindent szépen becsületesen megcsináltunk próbáltuk a maximumot hozni hogy majd miénk lesz a nyeremény ami somlói(kedvencem) meg azt hiszem egy torta =P. Lillával úgy rohantunk hogy "ENYÉM A SOMLÓI .. ENYÉM A SOMLÓI" xD nem néztek hülyének sztem. Na de beérünk suliba közlik negyedik ként értünk be és hogy a sorrend számított nem a teljesítmény.. hát akkor ennyi erővel elmentünk volna valamerre leülünk majd egy kis idő után befutni h hahó itt vagyunk! -_-' Gara szervezés.. mit vártunk.. De kaptunk vmi mézes csokis kekszet ami fini volt. végül is olyan 3/4ed 4 körül be is értünk csak lilla elhagyta a táskáját az egyik állomáson és vissza ment érte így fél órát - 3/4ed órát ott dekkoltam és vártam rá hogy kapjon sütit aztán hazajöttem fél 6ra be is sikerült esni.
Ma reggel suliba menet a buszon láttam egy vak lányt. Kb velem egyidős lehetett és annyira szép volt .. legalábbis szerintem de úgy sajnáltam hogy egy ilyen szép lánynak így kell élni =( remélem attól szép élete lesz és boldogan fog élni =$. Suliba beértem nézem nagy zaj minden nézem h mi a.. közlik h nincs angol tanár és a kövi 2 óra lyukas na akkor majd spuri mekibe jól benyammogunk .. mennék el erre jön a tanár kiabál utánunk h el ne merészeljünk menni mert csak meglesz tartva az óra .. na mondom szép.. kaja ugrik. A pocim meg csak morgott nekem hogy ő nagyon is éhes és enni akar MOST de kibírtam nagy szünetig és akkor futottunk el vettünk BigMac-et *-* de hogy milyen jól laktam tőle, bár még azt hiszem tudtam volna enni =P
A 7vége meg vmi eszméletlen jónak ígérkezik =P Jön Atim és miénk a 7vége =$ úúgy várom. Megyünk nagyijához ott jól beflamózunk majd elmegyünk anyum elé a munka helyére =D aztán kitudja mi lesz még a tervünk ^^ de tuti jó lesz mert vele lehetek =$ nah jó ennyi elég belőlem vagy már sok is xD..
U.I.:Kirus cseréld már le a képet xD + Ayu csináld vissza pinkre a hajad! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése