2010. március 2., kedd

Pannii:D

cijasztoook^^
hmmmm Panni ma meglepődöttOo mer Kira azt mondta Dóri azt mondta nem sms.eztünk..Oo pedig én smseztem Dóri telójávalOo szal úgy vlt, h utsó óra elmaradt tegnap, ugyh irtam utsóelőtti órán Dórinak "ma fél2kor végzek.ti?" erre vki Dóri telójáról "Normálisann 3kor" erre Panni viccaír "bemenjek v ma ne?" erre Dóri telója megin "Ne!" Oo" Panni úgy meglepődött vicca se írtOo ez nem Dóri sztájl ő nem ír ieketOo elöször arra gondolt Panni hátha tancsi elvette és irt Dóri helyett v vmi..Oo deh Kira ma azt mondta h senki nem irt telójáról üzitOo szal Panni most naonnaonnaon kíváncsi h mihafassz is történt pontosan.....xDxD
júújjjj Dóóóriiii ez a vidiii wááhh teljeseeen felizgultam ááhh kb bőgtem amikor vége lett..xDxD
és a japán csávesz meg wáááááhhh mikor megyünk 2ten ázsiacenter???*O*és akk nekem is keresünk vkit és akk ott duplarandikxDxD nah ennyi telt ma Pannitól most nemjut eszébe semmi izgi már:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése