2010. július 18., vasárnap

Asszem jól vagyok *-*

Hát hol is kezdjem.. érdekes alakult az éjszakám mert reggel 8 kor tudtam csak elaludni és 13:58kor keltem magamtól xD.. szal sokat aludtam. Aztán ahogy felkeltem elvonszoltam magam a zuhiba kiáztattam magam majd becsüccsentem a géphez amíg száradt a hajam és 4kor elindultam a népligetbe, mert találkám volt Petivel. Csináltam neki egy csodaszép karkötőt igazából annyira tececett hogy elgondolkodtam rajta, hogy oda se adom neki.. de hát csak oda adtam mert neki csináltam ^^ Jahm amikor mentem oda villamoson egy csaj végig bámult és annyira irritált -_-' de túléltem nem haltam bele xD Népligetbe hosszú hosszú percekig csak álldigáltunk mert nem tudtuk h micsináljunk végül az lett h az első villamossal akkor elmegyünk .. úgy is lett elment a lágymányosi hídra átsétáltunk és a budai oldalon lévő parkba kikötöttünk. Nagyon szép hely szeretem. Nah leültünk egy padra és peti meg gergő oda hozták a szembe lévő padot csak hogy feltehessék a lábukat .. kényelmesek .. viszont peti végig bökdösött én meg agyon vertem.. nah jó az túlzás de vöri lett a combja annyit csapkodtam meg gergő is kapott 2-t. Öhm .. jah beakartak dobni a vízbe.. és óriás kék bálnává lettem avatva xD. És mostmár úgy néz ki h peti is jön 30y koncira.. nagyon remélem ^^ öhmm mit kell még mesélni. TUDOM MÁR! *-* japán kaja mániám lett xD kira ayumi copogassátok a kisujjam tuti miattatok van xD Nah de am télleg vmelyik nap Sailor Moon-t néztem xD meg hallgattam big bang-et és most meg ez.. xD de mind1 én akarok sok sok sok sok sok japán nyamit enni *-* nagyon *-* awh .. elkezdtem keresgélni éttermeket és találtam egyet beleszerettem van házhoz szálítás is szal az az én helyem és olvastam és tele van sok sok különleges kajával és én megakarom kóstolni őket.. meg vagyok halva most ezért xD. Jah és ayuval megbeszéltük hogy akkor tutira megyünk 3d srekket nézünk.. xD De am úgy hiányoztok.. Kira, Ayu, Lilla =$ Nah jó mind1 ennyit rólam.

U.I.: Kira, lógsz nekem egy Trickyvel *-*

Szeretlek titeket! =$
Pápussz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése