2010. július 28., szerda

yo!



こんばんは ^.^
Először.. Ayumi mi az hogy ..

"Amióta Kira volt kedves, és az én-már amúgy is pizkos- fantáziámat is megfertőzte azzal a kicsit sem durva koki-hogy-szexel-egy-csajjal-úgy-hogy-minden-látszik képpel, egyfolytában arra gondolok XD Köci djágám~XD.. " ------------ én csak megmutattamxD hidoi xD

Aztán.. hmmm voltam hagymaszagnál xD de most már lassan asszem kezdek begolyózni tőle xD 

私はそれを嫌う 

De találkoztam a djágámmal ^.^ x3x3 *幸せな* x3

Demo..aww fáradt vagyok -.- és álmos.. ésésés.. fürdenem kéne. xD soo, még mindig nem mentem el. Pedig már kemény 3 órája tervezem.. csak lelkiztem meg hamiztam meg megírtam hagymaszagosznak a leckét. És holnap megint mehetek -.- De találkozok Ádimmal x3 x3

Ja meg rosszul lettem megint reggel xD a vonaton. Mert meghalt amin én mentem és át kellett szállni. Ott meg tökre konzerv feeling volt és alig fértünk el és állnom kellett. És akkor totál rosszul lettem mint amikor régen elájultam de aztán elindult a vonat és bejött a levegő és attól már kicsit jobban voltam meg már nem csillagokat láttam. De kajak. :o Olyankor  totál csillagokat lát az embörke. De már jóóól vagyok ^.^

Nya, oyasumi minna, aishiteru yoooooo(K) 

おやすみなさい

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése