2010. július 11., vasárnap

yahooo~

Yahhoo~

Ahhoz képest mien szar kedvem vlt nemrég, tegnap titta jó vlt^^

Nemtom mi vlt a bajom, röviden vázolom a tüneteket:

Ugye két napig nem vltam itthon~


Merthogy djága pótapú Jeremy elvitt minket megint nyaralni székesfehérvárra, és akkor ott nyaraltunk. A nagy "isten" -alias Siwon~- közbeszólt egy kis női bajjal*nyuszifül*
Így aznap nemcsintunk sok mindent, de jó vlt=) Elvittem a SuJus concert DVDmet, és hugommal azt néztük TV-n este>.< És elmeséltem neki nagy álmomat, hogy én mileszek jápánesebenXD (csakhogy szokja a tényt h kikell vinnie japánbaXD)


Aznap este ugy gondoltuk, legyünk kicsit jó kedvűek, (bővebben csiccsentsünk ugy be koncertek elött mint HeechulXD) és ugye szállodai szobákba mindig van egy kis hűtő, ücsivel, csokival, piával...*kaccsint* És összekevertünk 3 valamit amit találtunk vízzel és bátorságpróbáztunkXD Amivel persze lehet rám hatni, hogy" mennyire szereted a sujut?" Vagy hogy "mennyire szereted sungmint?" és ilyenkor persze mindig annyit iszunk mennyire szeretem, és 3 korty a maxXD én mindig 3 kortyot ittam(nem nagy menyniség, ne lásd Kira buliaXD).

Szal jó vlt este^^ 3ig nem aludtunk elXD ugráltunk ágyon mint a hülyegyerek, énekeltünk a koncert számokra, utánoztuk a mozdulatokatXD

Másnap elhatároztuk, hogy lemegyünk veszprémbe állatkertbe~

Nem vlt nagy szám, de vicces vlt hogy Jeremyvel tanítottuk egymásnak az állatokatXD A végén ettem végre lángost amit már vagy 2 hete akartam, és kaptam egy Óriás-Pink-kígyót*-* Mindig vele alszom^^ a nevét még nemtom lehet segíteniXD

Aznap este amikor hazajöttünk vlt szar kedvem=/ Cegény Pannyit meg Kirát zaklattam a hülyeségeimmel meg h Tomi egy f*sz, akit meg fog enni az óriáskígyóm....

Aztán még Dávid is ott b*szta a fejem, h talizni akar, és hogy hárítsak, elkeztünk szerepezni..és hát persze h oda jutottunk ki h (Dávid szempont)* és amikor SuperAyu visszaváltozott Ohimévé, Dávid sárkány is átváltozott herceggé, és együtt lovagoltak kastélyukba, ahol már várta őket a pihepuhi ágy~*
baazdXD De Ayu hárítottXD (Ayu szenpont)*De Sungmin, a pink herceg eljött hogy kiszabadítsa Ohime-chant, és hozta magával hős paripáját, az rózsaszín unikormisomat, aki seggbedöfte Dávidsárkányt(mert yaoi kellXD) Így Ayumi végre Sungmin karjaiban elrepültek koreába, ahol a többi sujutaggal és barátaimmal éltek boldogan japánban~* HÁHH~>.<
Gyakorlatilag majdnem sírógörcsöt kaptamXD Indokként sztem egyedül vltam=/ Hiányoztoook~ Bogoshippoyo~És még mindig nem néztük meg a Shrek-etXD Dodyyyy~!XD

És még midig nincs végeXD másnap vlt vmi japán nap, és addig sírtam, míg elnem vittek^^ Élvezet vlt 33 fokban a városban villanyosozni..-.-" De megérte^O^

Szoktam animeboltba járni, és ott vannak eladók, akiket ismerek, és ott vltak*-* felismertek, és mondták, a kék a hajamban jobban néz ki>.< És vettem kuroshitsuji mangát, egy tökjó japán könyvet, meg egy szerencsekulcstartótXD és ugye nagyon sok japán vltO.o énmeg nagy értelem feltettem a fejemre a japános fejkendőmXD nééztek meg mosolyogtak^^

De a legjobb az vlt, h Volt egy fa, amire kivánságokat kelett írni cetlikre, és ffelteszik a fára~ És egy japán csajszi vlt ott, aki feltette^^ Énmeg elkezdtem japánul meg koreaiul írni h mindig kövest az álmaid, egyszer juss ki japánba, super juniorral találkozz, meg suju fighting^^ És amikor akasztotta fel, mondta(JAPÁNUL!O.o) hogy nagyon szépen írokO.o

Mondom:
-arigatou gozaimasu^^

-Doitashimaste(nincs mit)

itt kis szünet, aztán laura is akart japánul írni ,elővettem japán kiskönyv, h majd kinézi. és a Csaj megint megszólal h:


-Anatatachi wa doko kara kimashita ka?( ti honnan jöttetek?)

-a-Anno..Budapesuto desu^//^ őőő..budapestről^//^
-ah, Budapestutooo...

Itt olyan boldog vltam h megértettem amit mondd, h megkérdeztem:


-Sumimasen, o namae wa nan desuka?(elnézést, mi az ön neve?)

-kamai masen, (ebben nem vltam biztos, de utánanéztem,:semmi gond), Atashi(ő is atashi-t használt^^) .... Miyako desu.(vmilyen miyako^^)

Aztán megkérdezte mi az enyém, mondom


-Watashi no namae wa Ayumi desu^^(illedelmesen bemutatkoztam, az én neven Ayumi)


Aztán már nem emlékszem, de tudom, h vmit nem értettem, és mondtam, h gomesen, wakanai kedone^^Aztán amkor mentünk vna mondta h:


-kore otoko, dare seduka? Anata wa koibito masuka? (ez a fiu a képen, kicsoda? a kedvesed?( nyakamba vlt a sungmines nyakláncom bár az lenne*-*)
-etto...iiia^///^Otoko wa ...őőő..hanguk jin desuka^^(izzé...nem^//^ ő egy koreai ember^^(nemtudtam mást mondani, és nemtudtam h van a korea japánul^^")

Aztán elköszöntem mert mennem kellett:'S De akkora élmény vlt*-* beszéltem egy igazi japánnal, és megértettem*-* Úúúristen, olyan boldog vltam^^

És ma viszont szegény heebum..T__T Elmentünk mamához megencét tisztítani, merthogy jövőhéttől majd lehet fürödni, és amikor hazaértünk, mama megvolt ilyedve h az egyetlenemnek felvan agadba az egyik mancsaO.oT__T úúúgy megilyedtem, majdnem megint rámjött a sírás, mint amikor azthittem elszökött...Szerintünk megcsípte egy darázs, mert cegényyem olyan kis butus, hogy megfog mindent, ami repül-.-" am ma mielött ez történt megfogott egy madaratO.o behozta a szobába én meg k*vára megiyedtem mert azthittem egy egérXD

Na mindegy megint sokt beszéltem de legalább visszajött a jókedvem^^

Oyasumi minna^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése