2010. július 3., szombat

Kívülálló

Jahm .. olvasgatok nézelődök meg minden ilyen.. és tiszta xar mer olyan kívülállónak érzem magam .. olyan kis különc magányos farkasnak aki csak itt van hogy legyen.. (ez most qva értelmes lett). Nah mind1 de télleg olyan furin érzem magam =/ Meg fogok buggyanni mert alig aludtam az éjjel .. sőt ha úgy nézzük éjjel nem is aludtam csak regel 7 után tudtam egy pöppet beszundítani de az igazából semmiség.. aztán reggel irtó pocsékul éreztem magam de az mind1 is.. Most épp jó kis gyilkolós játékot töltök lefele xD muhahahaaa! Ugatós sajt.. egyik csaj cseten aszondta h neki van ugató sajtja és tenyészteni fogja.. elképzeltem ahogy egy darabka sajt kivan kötve a kertbe és az a házőrző rabló mászik be a kerítésen vagy éppen beesik a röhögéstől h mit keres ott egy sajt és ahogy lehuppan a földre a sajt feléled és ilyen igazán haaaaatalmasra nyitja a száját és megugatja.. wáá xDD A buborék kardomra mindig azt mondják h az egy vibrátor ='( AZ NEM VIBRÁTOR HANEM EGY BUBORÉK KARD!! Tegnap voltam lent.. Livy buszt stoppolt .. a buszmegállóban xD aztán tök jól elmagyaráztam az Alvin és a mókusok felállását: "Mindenki gitározik,kivéve a dobos...mert ő dobol" Szal ez ám a meghatározás.. Basszus volt egy tábla csokim a hűtőbe kivettem h na akkor én azt most megeszem .. kivettem kibontottam ettem 2 kockát kivittem anyunak a konyhába egy kockát vissza értem és rá kb 5 percre szétolvadt a csokim.. hát ez mi?! wáá már! Apropó tegnap .. olyan szép felhőt fotóztam, igen az van itt jobb oldalt xD Kölcsön akarom kérni tesóm gépét mert az enyém darabokban van. Apu szétszedte h jajj majd ő megcsinálja.. nem tudja összerakni -_-' faja.. szóval írtam üzit hogy pár napig adja kölcsön és és és akkor majd csinálok sok sok sok sok széép képet ^^ Ej de nagyon ugrálok a témák között. Vissza térek Alvin és a mókusokra: Csütörtökön azaz elsején voltam ZP-be koncin .. úgy volt talizok lillával de nem találtam meg szal egyedül tomboltam .. nah jó ott volt velem anyum is és komolyan jól érezte magát meg találkoztam egyik haverommal enyhe ittas állapotban volt már, de behívott a tömeg közepére h pogózzunk mondom jó mennyünk, nos megállok a tömeg közepén elnézek jobbra és egy szőrös hasat látok.. kicsit magas volt a csávó xD aztán haverom felkapott a vállára megbillent kicsit tántorgott én meg csak visítottam féltem! xD de amúgy iszonyatosan jó volt. Még megyek egy párszor ami a lehető leges leg tutibb a júli 28. 30Y =P akkor aztán banzáj ezerrel ;) jó lesz jó lesz már nagyon várom. Nah és akkor mostanra ennyit belőlem ^^
Páás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése