2010. július 22., csütörtök

Ayuness~

ayoo mindenki~





Ayu végre megjött*-*


különleges új ismertetőjelek.:
1; végre kijött a kék a hajamból>.<
2; heechulosodikO.o
3; leégett a háta
4; ayus nevetés
5; plüssmacskát hordozgat magávalO.o

És mindezt két nap alatt>.<

Awww, olyan jó*-*

Megcsináltuk végre szobánkat, fele pink lett, de olyan szééép mályvapink, a másik a hugomé meg kék>.< és majd lesznek benne fekete meg fehér bútorok meg sok sok neonszín*-* amit Dodynak már eldicskedtem és igen még mindig szeretleekXD
És nemtommióta, de nemvolt net>.<>
és és Jeremy pótapu aztmonda, laurának vesz egy laptpotXD szal egészen kisajáthíthatom ezt a gépetXD

Szóval tegnap mentünk Jeremyvel megint székesfehérvárra hotelezni.
Amit ott átéltem, az csak megerősítette az elképzelésemet:
NEM AKAROK GYEREKET!!O.o

Olyan sok köyök vlt ott h már fájtT__T mindegyik sírt az egyik a vízbe pisilt nem lehetett bemeni miatta 1 óráig...és mindenhol ott voltak, laurával játszottunk, és elvette tőlünk a labdánkat:O csak ugy.. WTF??? mit képzel magáról egy csíra csipszarkölök?>.< style="color: rgb(51, 204, 0);">kira meg pannyi de nem lesztek keresztszülőkXD max a macskámnakXD


Aztán egész este fürödtünk, lementünk kajálni és jeremy leégetett minketXD Elkezdett a szívószállal köpőcsövetniXD nem kamuzok, kajakXDXD mondta, h elhisszük e h lemeri köpni vele az egyik kopasz pacákot mögötteXD ugy kelett lefognunk h ne tegyeXD
Kérdezte, hog ha elakarnánk menni valahová nyaralni, hova mennénk...laurával rávágtuk, h japánbaXD lehet h ezzel célozni akart vmire?*-* ha kivinne japánba...én le nem szállnék róla*-*istenemmé tennémXD(sziguróan siwon melettXD)

Másnap anya közölte, h keljünk fel korán mert regeli 10ig van..felkelünk fél 9kor naaagy nehezen, kopogunk ,erre még alszanakO.o oké. elindultunk jeremynek megnézni a fácánjait(merthogy fácánokat tenyészt h aztán lelövvesse nagy gazdag angoloknak ettől vannak millióiO.o) és hogy is mondjam...
Ayu:Ayna, mennyi idő amíg odaérünk?
Anya: sztem olyan 10 perc
Ayu: biztos? nem kamuzol?
anya:nem, tuti max 15 perc.

Megszokhatnám, hogy anya nem ismeri az idő fogalmát...-.- !!1!! órát utaztunk a nyamvadt fácánjaiértXD de láttam kicsibocikat*-* megnyalták a kezem, olyan a nyelvük mint a gilisztaXD
megismerkedtem kékszeművel, mickyveel, brownival, és F.B.I-al*-* akarok egy bocit otthonra*-*

Aztán erdésztünkT__T megzabáltak a szúnyogok, és megint nyelvbotlásom vltXD * faszom szúnyogok, halálrabaszni nem akartok?>:O*
Ayu csúnyán beszélO.o jeremy mindig csúnyán beszél elöttünk(persze angolul) és megszoktam, h anya és elötte elengedem magamxD

És végre elértünk a balatonraXD bementünk, csobbantunk, ugráltam jeremy hátáról*-* olyan aranyos, olyan mint ha az apukánk lenne*-* laurát usztatta, velem meg versenyzett mélyvízben*-*(mert anya nemt ud úszni és pánikba esik ha nem ér le a lábaXD)
meg adott nekem egy honlap címet*-*aztmondta, hogy van a közelében ahol lakik angliában egy bolt, ahol minden CD van, és ami nincs, azt meglehet rendelni*-* kérdeztem, hogy suju nincs e? mondha, ha nincs akkor meglehet rendelni, és 1 hét mulva kihozzák*-* mondta ha akarok vmit, szóljon*-* meg kaptam tőle egy plüsscicátXD mindenhova lelem jön*-*

van egy sujus szám, a boom boom..és azt szoktuk laurával mindig énekelni, és van benne egy rész, hogy " twinkle twinkle little star" mindig ez szoktuk mondani hugommalXD és mondta h akkor mi is ragyogjunk, és kaptunk től csillagos nyakláncokat*-* olyan ééédes~

Amugy megjötek a sujus cuccaim*-* új bonamana CD, rohat sexysek, meg photobook*-* 167kép, 5 centi vastag, és van hozzá plussz DVD, meg 45 sujus képeslap*-*

Ha már a rendelésnél tartunk..

Felkerestem a yesasiát, h mi a fa*omért nem küldik ki Kirus Arus meg Kazu rendelését...merthogy már rég megkelett vlna jönnie...aztírták visza, h a viharok miatt biztos késik a csomagok, de ha 24.éig nem jönnek meg, akkor keressem fel őket újra, és jobban kinyomozzák a dolgot..szal gomene, h enyni baj van vele, és ne aggódjatok, meg fog jönni^^ am enyémeknél sose vlt még ilyen=/ egyszer vlt, h egy hétteé késöbb jött meg a rendelés, de ez mminden=/

Ayu megtalálta a koreai nevét végre*-*

Igazi nevem: Kim MinAh
becenevem: Arumi
kanginnak pl az igazi neve Kim YoungWoon, a kangin azt jelenti erős szív. Teukinak meg Park Jungsoo, a teuki meg h különleges ember.

ugyhogy ayunak is kelett egy becenév, és felírogattam, mik a jelzőim:(figyelem, ego veszély>.<) kedves, aranyos, nevetés, rózsaszín, hercegnő...és összetettem, hogy
아름다운-->gyönyörű
미소--->mosoly
és ilyenkor a szótövet kell elővenni, szal az 아름미----> gyönyörő mosoly*-* és az majdnem mint au AYUMI*-* és totál véletlenül tettem összeO.oxD

szal a koreai bbecenevem ARÜMI^^

jujj majdnem elfelejtettem, azt álmodtam, hogy én vagyok az AVATAR*-* nem az a kék emberes film, ez a cartoon networkon megy, ilyenk is kopasz szerzetes csávó, aki bírtokolja mind a 4 elemet...és én vltam*-*(imádom azt a mesét de psztXD) És és ott volt daddy a főhadiszálláson, és valakivel hempergett egy sátorban, és közben a suju all my heart számát dúdoltákXD"nuguboda saranghae, ojik no wa na, an na na nanananana~" És leültem kiráhot és Dodíhoz, akik kártyáztak valamit, és mondták, hogy fénylik az újjam..és néztem, csomó ember körém gyült, én meg kinyitottam egy szellem átjárót, ami kínába vezetO.o Ott találkoztam Heechullal, és Hangegnal(hanchul*-*) és akkor mondták, hogy még a tűz elemet meg kell tanulnom, ezért menyek el a gyógyítóhoz a hegyen.. Pannyi is ott vlt a templomban, és mondta, hogy most már kkész vagyok, pedig nem csináltam egy kukkot semO.o És így indultam el harcolniXD elmentem egy rétre a hadseregemmel, és az ellenség egy domb mögött várt..megláttam, hogy az ellenség koreai idolokO.o és nemakartam megölni őketXD meg köztülk vlt laura is(hugom) ja és am siwon vlt az istenünk, és a címeren az ő félmesztelen képe vltX"D aztán innen kieset, következő kép, hogy állok a donbon egy domogón, mellém álítanak még két csáveszt, és arany érmet kaptamO.o és a közönség tapsol, és Teuki is ott vlt*-* és kértem h fényképezzen le azzal a géppel, ami a no other MVjében vltXD odajött hozzám és megmutatta, láttam közelről a pofiját*-* és valahogy előkerült KanginO.o(hiányzoolT__T) és mondta h elkell mennünk japánba...mert vmi sungmin nemtomO.o és kiállok a domb tetejére, s ordítom, hogy most már csak japán kell>.< hülye álomO.o de vlt benne megint suju*-*

nemtok mást írni kell tali végre hiányoztok T___T


oyasumi miina, jaane^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése