2010. július 28., szerda

Jóéjt mindenki^^"

Tudom tudom, azt mondtam megyek aludni..De nyemtokT__T

Próbáltam már lefeküdni, de felkeltem, és unalmamban bekapcsoltam megint a gépet. Lehet h azért mert sokat festettünk ma anyával, és a festék még nem záradt meg és festékszagvan>.< style="color: rgb(255, 255, 255);"> fehér lettXD tudom, h az nem asztalszín,de két yaosztikus okom van ráXD

1; imádom a fehéret*-**csak hülye*
2; Teukinak a sujuból is fehér asztala van*-** csak fanatikus*
3; fehéren jobban jön az ihlet, mint a papírlaponXD*csak perverz*
4;Egyik kedvenc Hanchul regényemben egy fehér íróasztalom csináltákXD*csak nagyon perverz*


Szal ma is kitetem magamértXD Am a festés miatt, és persze ahogy ayu szokott festeni titta fehér lettem>.< és közben elfogyott a festék, meni kelett venii...én meg sietem, elfelejtetem, h rajtam van a fehér>.< és mindenki ba*ott szólniXD szal égettem magam a boltbanXD Nembaj ayuXD

Heechul buzi lettem o_O ha szabad ezt mondanixD Nem arról van szó, hogy jobban szeretem mint sungmint(ő az én egyetlen pocoknyufim*-*) De Heechul egy..."hülyebarom"XD Egy kis ribixD De imádom*-* és gyönyörűO.o És csak 3 fiu van a világon akire a gyönyörő jelző mondható..egyik HeechulO.o totál belebuggyantam>.< És akarok a tanítványa lenni*-* Taníts~~

Tisztára kiidegel, hogy Két Heechul van a koreai zeneiparban..-.-" Mert ugye van a mi egyetlen Sujus Kim Heechulunk, és most van egy a ZE:A nevű bandában is..És ami a legrosszabb, imádom azt a bandát... mert jó számaik vannak...És van még valami, hogy az egyik legjobb kpop fanatic bnőm is imádja őket, de ő már lassan jobban ,mint a sujut.. és ez nekem fáj..TT-TT Mert a ZE:A olyan, mintha leváltaná a sujut ők is most sokan, 9en vannak..meg van még egy tag, akit Siwannak hívnak..de a sujuban meg Siwon van! És borzasztóan idegesít, hogy miért nem találtak ki beceneveket legalább.koppintósok...-.-"

És képzeljétekO.o Bejelölt fészbúkon régi ős ellenségemO.o(bondor cintia) Hogy én hogy gyűűűlölöm azt a csajt...És akkor ezt most hogy?O.oMiből gondolta, hogy én majd visszajelölöm azok után amiket csinált?X"D Hát szo
pkodjon le~^^" A pincsijével együtt~^^"(aki am szintén ősellenség, de régen legjobb bnőm vlt..)

Hm...mit írjak még... .Amióta Kira volt kedves, és az én-már amugy is pizkos- fantáziámat is megfertőzte azzal a kicsit sem dúrva koki-hogy-sexel-egy-csajjal-úgy-hogy-minden-látszik képpel, egyfolytába arra gondolokXD Köci djágám~XD

Elkezdtem megint suju ficet írni, a SUPER SURVIVOR"t, ami
kira és Hugom szerint tök jó lett, de asszem erről már meséltem>.<

hm....Heebum ma megölt egy moha darabotX""D KajakraXD Régebben már hozott meg madarat, kukacot, gyíkot, de mohát még nemXD És ezt fejlődésnek veszemXD

hmm.... megmutattam apának a pervband-M promo viditXD Azt mondta bolondok vagyunkXD Dehát istenem..xD Valamiből megkell élnixD

Miér
t van az hogy még mindig nem jött ki a sujushow 2?T__T kezdek bedilizni miatta..se egy fellépés mostanába, mert készülnek a 3. super shora(annak is sok értlme van hamég a 2. sincs kiadva..) Se a twitterjükre nem tesznek képekt magukról, semmi...De legalább kirát megfertőztem a no other számukkalxD

Na most már kezdek álmos lenniXD És Heebum is it
t alszik már az ölemben, szal jal ja mindenki^^

Íme élvezetem tárgya*-**uy
ulpikhal Kim Heechul! Saranghaeyo Kim Heechul*-**
olyan jó segge vanXDaww*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése