2010. július 11., vasárnap

Nem tok címet adni..

Elég ingadozó a kedvem.. de mind1 is ezt inkább haggyuk..
Ayu a mozi még áll meg lesz oldva.. ne aggódj ^^ viszont úúúútállak mert te voltál japán napokon és én is akartam volna menni ha nem vasárnap olvasom el h jajj hát szombaton vége lett a japán napoknak -_-' Pedig végig zabáltam volna az egész rendezvényt xD
Közbe szép lassan telik az idő és mindjárt 28.a ZP 30Y konci állati buli lesz az tuti =P Remélhetőleg valahol elöl tájt fogok tombolni muhahaa! Előreláthatóan sokan leszünk *-* Lilla+Ádám(Lilla barátja)+Kim+Rox+Zsuzsi?( basszus nem tudom a nevét =/ )+még sokan mások xD jóóó lesz jóó lesz xD
Jahj elmesélem h : jöttem combinoval blahára és az ajtó mögötti kis beálló résznél álltam és a csukló résznél könyököltem .. egyszer csak hatalmas fékezés és rámesett egy nő aki hűű de menő és nem kapaszkodik.. szal elég lendületesen zúgott ezen kívül rám esett egy bácsi szal tök hepy voltam és vagyok is mert fáj a könyököm. A bibiszerzés másnapjának reggelén úgy keltem h az egész bal karomat nem tudtam mozgatni és kegyetlenül fájt.. őszinte leszek sírni tudtam volna a fájdalomtól. Mind1 túléltem már csak zöld foltos a könyököm már tudom mozgatni is meg minden csak az ajtónak ne támaszkodjak neki vele xD Kell Tricky étcsokis és megakarok még kóstolni vmi különleges ízűt.. wasabis?! cool.. Szóval Ayu a mozizást megoldjuk össze szedjük a kis csipet csapatot és elmegyünk csak nem tudom mikor mert ez a hónapom csóróság a kövi meg progi hegyek o_O Majd erről még komolyabban beszélünk
Van nekem egy kecském tudod-e .. Kertbe rekesztettem tudod-e .. haggyuk ez nem ide tartozik. xD am se szól most éppen hanem Kerli - I want nothing
The End
Páás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése