2010. július 25., vasárnap

Yoh! Kira/Ayu

Yoyo, Kira and Ayumi desuuu~

Nyah Kiránál van Ohime - chan. És hát.. hm.. kitaláltuk hogy csinálunk photobookot. És már lekattoltunk egy sorozat ero-kakkoit és az erdőben egy kawaii sorozatot.

És hazafele az erdőben Ayu meglátott egy hatalmasan nagy, de tényleg nagyon nagy pókot, amit aztán később én is megláttam és úristen. Tényleg nagyon nagy :o

És volt egy csomó aranyköpésünk xD Pl:.

Villamoson. Ayu mesélte hogy régebben

gondolkozott azon hogy ugye neki a kedvenc színe a rózsaszín. És tök boldog lenne attól hogy ha reggel kinézne az ablakon és minden rózsaszín és Hello Kittys lenne. És nekem könnyű dolgom van mert a kedvenc színem a zöld és hát a fák meg a bokrok meg a növények zöldek. Szóval én kinézek az ablakon és zöldet látok.

A:- ... Szóval te mire gondolsz amikor kinézel és minden zöld?

K: -  hogy sok a fa..... 

Ayu meghalt.

-------------

A:. Sziszegő szappan (értsd: dezodor) 

-------------


Aztán. Fuh sok volt még de nem emlékszek xD Gomene majd holnap leírom.

Meg aztán Ayu ugye kapott egy piros plüss kígyót és elhozta. És mivel megígértem hazáig azzal a nyakamban kellett jönni. És a vonaton néztük a Sujus Photobookot amit Ayu rendelt YesAsiaról. *.* annyira kakkoi.

Hmm most szembesített Ayu arról hogy veszélyben az életem mert a Rexonáim tűzérzékenyek és mellette van mindig a forró hajvasim. ^^"

Hmmm...Aztán Kira laptopozott. Ayumi mellette. Tesóm a matracon. És én nagyon csináltam valamit, de közben ittam. És mondtak valami vicceset aminek következtében nekem sikerült az összes számban lévő vizet félig a monitorra félig az asztalra köptem. xD Utána meg majdnem megfulladtam, de az mellékes xD 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése