2010. július 20., kedd

Egyszer fent .. egyszer lent ..

A napom egész jól indult 3kor taliztam lillával blahán aztán elmásztunk fonalat venni meg gyöngyöt végül gyöngyöt nem vettünk csak üccsit meg tűt xD nah igen ez vicces volt mert a westend patikának 2 bejárata van de csak 1 kijárat .. Kezdetnek bementünk és csak álltunk mint a hülye vártuk hogy sorra kerüljünk pár perce ott állunk erre látom a táblát "Kérem húzzon sorszámot!" nah bazz .. mind1 kikaptuk a 196ost és 195nél tartottunk nagyon sokat vártunk ám .. nah mind1 kértünk tűt a srác értette h mi kell aztán fizettünk és elindultam a hozzám közelebb lévő ajtóhoz. A srác mondott vmit de mire felfogtam addigra lilla is rám kiáltott és csak ezután vettem észre hogy bammeg itt nem lehet kimenni szal rájöttem hogy mit is mondtak. Szétröhögtem magam xD Nah ezután elmentünk a Vörösmarty térre a New Yorkerbe és ahogy sétáltunk az utcán jött velünk szembe egy biciklis és nem tudtuk hogy merre kerüljük ki egymást szóval megálltunk és hagytuk hogy kikerüljön minket de ő is meg mi is röhögtünk. Nah hát New Yorkerbe elvoltunk egy jó ideig annyi meg annyi jó cuccot láttunk *-* awh meghalok kell mind *nyálcsorgatás* Jah DoDy alsót nézeget.. a fél sort sikerült levernem xP de psszt .. Nézegettünk alsógatyákat és volt egy olyan amire az volt írva hogy I BABES és hát a tudjuk micsodának oldalt ki volt vágva egy rész.. xD nah de az az érdekes ebben hogy egyik felirat nem fért ki rendesen és az lett belőle h I BAB amúgy cuki volt h 2 csaj a fiú részlegen botorkál de sztem nem is érdekelt senkit szal mind1 nem szóltam .. amikor úgy döntöttünk hogy hazatérünk kimentünk villamos megállóba és egyszer csak lilla kiabál h dody dody legyél msn en mondom jó persze erre felszállok a villamosra csörög a telefon lilla az .. alig tud beszélni a nevetéstől de végülis elmondta a lényeget hogy a megállóban volt egy srác és mondta hogy szia édesem lilla meg visszaköszönt erre kiderült hogy egy másik csajnak köszönt a srác xD
Itthon meg ugye sose nem történik semmi érdekes.. csak most sikerült megtudnom hogy előreláthatóan nem lesz ZP kártyám így hát veszélybe került a 30y koncert is és eléggé kivagyok miatt nagyon szomorú vagyok és ráadásul a fejem is fáj szóval elég ramaty kedvem lett így estére =( mind1 asszem túl élem..
nah csak ennyit szerettem volna.
Bocs a vidi kicsit hibás ..
PáPussz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése