2010. február 20., szombat

Ayu jelen^^


Aóój minna^^



Ayu tegnap nem ment suliba..X"D Tudom, hogy most egy nagyon-undok-hogyképzelekilyet-puhány-csaj voltam, de kisírtam, hogy márpedig én nem szándékozok bent maradni 8ig..-.-" Akar a halál A lényeg, hogy nagyon megbántam, hogy nemvoltam ott Kirus melett amikor kelettemT__T Merthogy amit az elöbb leírt hogy mi történt vele, ott kelett volna lennem és vígasztalnomT__TRossz Ayuci! De szerencsére sikerült felvidítani KOKIRA fici folytatásával*-* Aww, még énis belepirultam Khm..igazándiból nem nagyon tudok ma mit írniXD Uncsi volt^^ Ayu ma übernagyot akart főzni! Amit persze odakozmált... De apus azt mondta megkenhetem vacsira a kenyekeket^^" Ésésés akarok japános szobát*-* ma úgy megterveztem>.<>
Éééés sikeresen rendet raktam Ayu most happy^^ megint jön sok ihlete=D Ész sok YAOIt meg SuJut
Szerintem megakarom osztani miket ficelek itt KirusnakXD SZÓÓÓVAL, készüljetek fel egy enyhe 18karikás ízelitőre http://image.hotdog.hu/_data/members3/407/1077407/images/egyeb_fotok/1565.gif:SENSE OF TOUCH: The "big" presenthttp://image.hotdog.hu/_data/members3/407/1077407/images/7n%20kl.gif
"koki bezárta mögöttük az ajtót, majd ahogy közeledett kirához, ugy vált meg ruhadarabjaitól.Kira látta hogy kokinak már most eléggé fel van izgatba merevsége. Nagyot nyelt, szemét nem tudta levenni róla. Koki megáltt a lány elött, férfiasságát szándékosan a neki nyomta, ki erre felnyögött, és koki azonnal lecsapott a nyitott ajkakra, és nyelvével vad táncba hívta a másikat. Kezeivel eközben a kissé hiányos ruhaneműt simította, nyitott alsónemülyén pedig ujjaival kereste a kis rész lyukat.(megj:olyan bugyi van rajta ahol a luknál kivan vágva)Koki megtalálta a kivágást az alsóján, és körözni kezdett lyuka körül, egyszer-kétszer bele is nyúlt, kira pedig aprólat nyöögött a szájába
-gyere velem a hálóba.-lihegte a lány, mikor elváltak egymástól-csináltam egy kis meglepetést
-ennél a fogadtatásnál is szebbet?-vigyorodott koki, majd hagyta hogy kira bekösse szemeit, és a hálóba vezesse. ott aztán végigfektette a fiut a selyemágyon, és végigcsorgatott szabadon hagyott mellein valamilyen édes folyadékot. koki szája fölé hajolt velük, majd megbökte velük ajkait, amitől koki rögtön szopogatni kezdte. kira nagyokatt nyögött, ahogy koki szivogatja mézzel bekent melleit. de Kira rnem hagyta ám magát kielégítlenül, megfordította magát kokin, így a 69es pózba kerütek. koki érezte, ahogy a ragacsos szirup végigfolyik férfiasságán,és mivel rögtön megérezte kira ajkait magán, nyelvével keresni kezdte a felé levő rész. meg is találta, kira mézes ízű...(tudjukmilyét)XD
koki nem bírt a kényeztetéssel, levette magáról a kendőt, és csak ekkor láttam meg mit készített elő kira. az asztalon külömböző kielégítő ezközök, az ágy széleihez bolyhos láncok erősítve, gyertyák mindenüt...elérzékenyült, erre kira ..ba nyúlt, mitől a lány megfordult, és látta, hogy nincs rajta a kendő.
-koki, mért vetted le? meglepetést akartam..-szomorodott el
-hidd el, ennél nagyon meglepetés nem érhetne-vonta magához, hogy megcsókolja szerelmét."
Kezdetnek ennyihXDhttp://image.hotdog.hu/_data/members3/407/1077407/images/egyeb_fotok/p14cs8.gif
Ayunak van megkülömböztető jele http://image.hotdog.hu/_data/members3/407/1077407/images/egyeb_fotok/p2zu8.gifugyhogy mostantól ha írok és mondjuk nem írom oda h Ayu vltam ez lessz helyette-->
http://image.hotdog.hu/_data/members3/407/1077407/images/3d_rainbow_smile_heart.gif
http://image.hotdog.hu/_data/members3/407/1077407/images/1575.gifOyasumi mindenki^^http://image.hotdog.hu/_data/members3/407/1077407/images/egyeb_fotok/1577.gif

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése