2010. február 27., szombat

Ayu koko!



Ayu jelentkezik!

Ayu szíve olyan bóójdog... Ma teljesen véletlenül megtaláltam egy olyan netes lapot(koreai), amire a kedvenc bandám, a SUPER JUNIOR is ír....áááááh*-* úúúristenT___T Megtaláltam Sungmin blogjátT___TAmin írni szokott...olyan kis édes*-* írt a cicájáról, hyakuról, és eltudtam olvasni, hogy azért hyaku a neve, mert az japánul a 100, és azt akarja, hogy 100 évig éljen..*-*meg szereti a narutót..XD kis kölökXD

Tegnap Kirával voltunk sakura zakába>.<>jah, és Ayu megint rosszkislány volt, merthogy ellógtuk uccsó 2 órát..XDDe semmi komoly, remlem tudok menni suliba^^

Ma voltam ASIA CENTERBEN*-* amikor végre kis eltévedéssel odaértünk, olyan érzés volt, mindha ázsia valamelyik városában lennék*-* titta jó vltX3 mondjuk kicsit másra számtottam..de azért vettünk pár cuccot=D és ami a legjobb: láttunk édes kinai csávókat*-* az egyik ugy megnézettXD énmeg direkt elkezdtem vele beszélgetniXDXD aww...japánba akarok végre menni!! meddig kell még várnom?


Jaa, Oyasumi, minna~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése