2010. február 24., szerda

Nemáne! xD

Az igazat megvallva qvára nem tom mit írhatnék csak annyira pötyöghetnékem van .. De kezdetnek válaszolok kirának .. úgyis holnap elmondom neki suliba még mielőtt elolvashatná xD Szóval megoldható hogy narisarival írjak de szeretném ha szines lenne az én kis bejegyzésem mert ugye tudhatnád hogy nem szeretem a natúr dolgokat ^-^
Ma suliba kicsit késve indultam ráadás ként be is állt a forgalom .. azt hittem nem érek be időre de mégis*juhéj* Jahm és megszámoltam a sulis lépcsőket ami ha minden igaz 52fok. Infó órán muszáj voltam állandóan beszélni meg izegni mozogni mert különben be aludtam volna =P rajzórán zenét hallgattam beszélgettem meg egy nagyon kicsit rajzoltam is .. angolon sikerült bealudnom egy pöppet aztán éneken meg kiakadtam mert rohadtul nem értem a dolgokat -_-' ofőn meg kaptam dicséretet*büszkefej* aztán hazajövet tök jó volt mert szinte üres volt a busz szépen leültem és nem zavartam senkit a rajz mappámmal mert azt haza hoztam hogy kicsit kidekorálom remélem lesz rá erőm ^-^ Jajj eladtam a karira kapott telómat xD nem szerettem jobb a régi szóval van zsebpénzem *örömtánc* újra a régi telókámat használom *-* komolyan örülök neki =$ Pénteken megyek Atimhoz wáá mekkora jó lesz egy egész 7wége csak vele úristen el sem hiszem *-* úúgy hiányzik =$ Tuti megmolesztálom.. szétkarmolom és harapdálom *ártatlan nézés* és mivel szerinte én kis gazdag vagyok meg kell hogy hívjam őt is meg tomit is egy sörre .. ám legyen egyszer van gyerek nap de aztán a többi pénzt elpakolom és egy részét magamra költöm. Mennyi karkötőt meg körömlakkot lehet belőle venni =P Jut eszembe anyum pakolt a szobámba és amikor haza értem suliból közli velem hogy megszámolta a körömlakkokat és 25darab mondtam igen tudok róla de ez olyan kevés majd veszek még .. na azt a fejet látni kellett volna amit anyum vágott xD Karkötő téren meg az a tervem hogy magamnak fogok csinálni bár még nem igazán tudok de már tanulok szóval idővel nekem is lesznek szép karkötők addig is a tanulás mellett néha néha veszek is. Nah de megyek is mert álmos vagyok meg a hátam is fáj meg még át kell másolnom a dolgokat az infó füzetembe mert előző órán itthon hagytam és a jó gyerekek be pótolják =P. Még mielőtt elfelejteném hazafelé a buszon beugrott egy kép amit majd lerajzolok ha kész lesz LEHET hogy megmutatok, de uccse lesz olyan jó hogy ki merjem ide rakni szal tárgytalan.
PáPussz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése