2010. február 18., csütörtök

Panni

Háááj=D/Panni Dórinál van deh nemsokára jönnek érte apájék valszeg sajna:'(/
nah szóóvall..Panni napja..hmm..semmi kül nem vlt..utsó óra elmaradt..a biosz tanár már 2 hete nincs suliba:D:D ugyhogy ma is elmaradt utsó óra fél2kor végeztem.utána mentem dóriék sulijába:D hívom kirát hol van dóri mer nem veszii fel teló aszongya ott van vele.oké mondom hívom ha ottleszek sulinál.aztán odaérek hivom kirát.felveszi daddy deh nem isemrtem fel a hangját elöször és ugy értettem azt mondja geriOomondom mivaaan bazee uncsibátyám hivtam v mihafasz??aztán már felismertem a hangját mondja menjek fel suliba.okéé de nemtudom a kódot..xD mond vmi kódot beütöm nem müxik..xD okéé mondja jó lejön értem..deh egy néni kijött ugyh énmeg be tudtam menni..xD taliztam daddyvel felvitt:D:D taliiiii Dóri(Ayu) is ott áll.deh hol van kiraOo kiderült h pózol órán..xDxD loool nem szabadott megmozdulnmia..xD deh aztán jött ö is ölelni amikor kész lett:D:D aztán tanár azt mondja legyek én a modell engem rajzoljanakOo mondom okééééé 10 percig kelltt egyhelybe ülni>.<" és daddy közbe szivatott*mérgesennéz* hülye daddy akkorát rácsapott a lábamra h felsikitottamOo aztán még megis harapta a vállam aucccs fájt>.<" nah mind1:D:D utána mentünk haza daddy besértödött utánaszaladtam deh nem jött vicca csak nekem adott puszitT__Tmeg megölelt..nah mind1..majd máskor megkapja:P:D aztán jöttünk Dórival elözö suli farsang.hazafelé fájt a pocim:(:(deh aztán jobb lett^^és láttunk egy annyira helyeees csávóót wááhh*O*meg kicsit égtünk is szokás szerint..xDxD meg megölelgettem meg megpuszilgattam kedvenc matektanárom*O*ugy szerettem:D kár h már nem tanit engem...:(deh azér jóó vlt:D:Dés igen panni mindenkit megölelget meg megpuszilgat^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése