2010. február 23., kedd

UFF -_-'

Reggel úgy keltem fel h halvány lila fogalmam nem volt arról hogy milyen nap van addig amíg a suliba érve meg nem kérdeztem vkit.. de már asse tom kit kérdeztem szal tiszta jó.. xD Jahm tegnap nyugati aluljáróban láttam egy fekete alapon neon zöld csillagos hózentrógert és így awh *nyálcsorgatás* Hazaérve kutakodtam a szekrényben és még báttyám egyik régi régi hózentrótgerkéjét meg találtam és magamra is csíptem .. ma úgy mentem suliba hogy rajtam volt sztem tiszta dizájnos volt ^-^ ezentúl ezzel fogok díszelegni aztán majd ha nem leszek olyan csóró mint most veszek rózsaszínt vagy vmi neon színűt így már a fekete gatyámhoz is lesz mivel ez szürke fehér csíkos így én úgy gondolom hogy a világos gatyóimhoz jobban illik. Na de visszatérve a napomhoz miután felhomályosodtam hogy kedd van átgondoltam az órarendet ami említésre méltó az a vektoros rajz .. robi basszus halál nyugottba befingott a terembe. Mindenki menekül az meg bent ül a saját szagában, undorító és akkor óra végén is éreztünk vmi fura szagot és aszondja h ez most nem ő volt de majd lesz -_-' hát bazd+ .. egyszer még megtalálom ölni.. Majd magyar órán amit már Kira is említett egy szó nélkül dogát iratott velünk a tanár kb 1hónappal ezelőtti anyagból .. tudod ki emlékszik arra =@ Üresen vissza is adtam a szöveget se tudtam értelmezni nem hogy még meg is oldjam ..
Ahj remélem lassacskán itt van a jó idő már nem akarok itthon lenni menni akarok a szép időben minden fele császkálni élni az életet banzájozni meg ilyenek.. Tegnap is meg ma is egész szép idő volt bár ma kicsit hűvösebb volt.
Nyáron lehet megyek külföldre .. életemben először elhagyom az ország határát *-* de jó lenne ha ez össze jönne viszont akkor diákmelózni kell ezerrel hogy meg legyen rá a pénz + költőpénz. Nagyon reménykedem benne. Eszti kint van külföldön és azt mondta hogy gondolt rám és vett nekem ajándékot és ez annyira megható *-* annyira jól esik. Én meg még a karira szánt ajándékát se tudtam oda adni =( Pedig már olyan kíváncsi vagyok hogy mit szól hozzá. Most hogy megemlítettem biztos előjött a kíváncsiság hogy mi az.. nos .. TITOK =P
Jahm amit Kira is csinál cipő tervezősös feladaton én is rajta vagyok csak én nem vagyok olyan ügyes mint Ő szóval én sablont használok .. egy tornacipőt alakítok át és kész xD jó lesz az sztem =P
Juhj találtam egy idézetet ami qva jó és ezzel le is zárnám a mai bejegyzésemet:
"3 dolog van amire minden lánynak szüksége van az életében: ALKOHOL: hogy erősebbé tegye. SZERELEM: hogy gyengébbé tegye. És LEGJOBB BARÁTOK: hogy felszedjék Őt amikor alkohol és szerelem miatt a padlón van..."
PáPussz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése