2010. február 17., szerda

KuKk!

Ejha .. ha elmesélném a napom az egy év lenne .. elég durva .. tehát .. reggel végre nem késtem *örömtánc* Jah igen ritka pillanatok egyike hogy futottam a busz után. Első két óra léényegtelen volt xD aztán 3-4.. ömm átzabultam kecsapos csítoszt alig alkottam vmit pedig kellett volna nem gond majd kövi órán. Wúú angol dogám éppen h 5ös lett és ennek nagyon örülök =$. ének óra unalom volt elkényeztettük Kirát (élvezted, mi te kis huncut). Ahogy ő szokása mondani cirógattuk a hátát =D. ofő meg a szokásos full unalom csak megkaptuk a jegyeinket.. AÚÚCS .. haza értem. és itt kukksoltam nem csináltam szinte semmit aztán fél 8körül lementem fruzsival meg adrival és elbohóckodtunk .. rájöttem h egészen bírom fruzsit ezt nem igazán tudtam xD. jah nagy szünetben lettek vidik az életünkről .. csúcs majd eccer csak felteszi Kirus. ömm ömm ömm. Most röviden tömören ennyi mert bepösilek meg álmos is vagyok holnap tesim is lesz szal hyphurá =/

PáPussz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése