2010. február 27., szombat

loool//by Panni

loool ez a mai nap..xDxD: ma 7kor felkelek.bazzki deszar az idő-.-vihar meg minden.én meg mennék be talira vkivel.éshát vki mindig késni szokott és rohadtul nemvlt hozzá kedvem h egyedül a viharba várjak rá.ráadásul most telója sincs.gondoltam rá h hugom elviszem dehát nem akartam anyáékat ezzel is izélni mer igyse örültek neki h én bemeek. aztán végülis hugom felkelt kérdezte hova meek mondtam talizni vkivel és kérdezte jöhet e és akk rábeszéltük nagy nehezen anyáékat h őt is vigyem:D:D hát..hmm.. tudni kell h ez a vki egy fijúka és a fijúkákat szeresse nem a lányokat.^^" éshát hmm..erről nem kéne mindenkinek tudni..deh odafele vezető úton panni szerencsésen kikotyogta hugicájának^^"hááát az úúgy voltt h panni héven énekel kapuvári buzibár refrén.nemjut eszébe az eleje.és kérdezi hugit h h kezdődik deh ő se tudja.ezért panni mondja h majd ha leszállunk bekapcsolja telóján meghallgatják.és panni megszólal h "deh lehet vkinek nem kéne énekelgetni ezt a számot.." és igy hugi megkérdezi méér?Oo erre panninak leesik h hugica még nem tudtaOO"juujjj gyorsan megpróbál témát váltani....aztán megkérdezi hugicát."tucc titkot tartani?" hugica "vkivel meg a buzibárral kapcsolatos??" panni "igeen" éshát hugica okoskislány rájött^^" butaaa pannííí nembaj vki nem haragudott:D:D láááw(L)
megj.:vki=akivel taliztam csakhát neveket nemmondunk^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése