2010. február 17., szerda

Pannííh

nyahh Panninak van egy kis ideje decsak egy pici úgyhogy irogat egy keveset...hát..ma tudtam meg azt is h van ez a blogunk^^" ugyanis k*vára nincs időm egy ideje semmire...remélem a töritanárom nem fog soha erre a blogra keveredni.mert most őt fogom itt ecsetelni...hát kezdjük azzal hogy minden hétvégére felad 2 tételt kidolgozni(mert évvégén vizsga.25 tétel és rómánál rohadtul elhúzta az időt azér kell most rohanni..-.-") és nem jó neki ha vázlatosan irjuk meg amiből esetleg tudnánk is tanulni neeem neki fogalmazás kell.amit tuti h nem fogok úgy írni mert abból én nem tudok tanulni.oké.aztán az órai anyagból is feleltet.plusz minden héten feleltet a tételekből is. ja és átlagban ezeroldalas könyveket ad fel olvasni. úgyhogy k*vajó mert írhatjuk a tételeket folyamatosan, tanulhatjuk meg őket, tanuljuk az órai anyagot, plusz még a kva uncsi könyveket is olvassuk.remek.télleg.és még ő panaszkodik hogy csak 7végén tud a családjával lenni.és mi?? mi mikor tudunk a barátainkkal meg a családunkkal lenni??hát semmikor és ki miatt?? MIATTA. jah és 3 napja alig alszom.ien 4-5 órákat.mert addig írjuk a tételeket oszitársaimmal(jah igen mert én nem egy suliba járok a blog többi irogatójával sajna.pedig jó lenne.) okééé abbahagyom a panaszkodáást:D:D hétfőn voltam sulijuknál^__^ taliztam dórival(ayu) kirával dodyval:3:3 éés végre kb egy hónap után daddyvel iis:D:D kb fél órán keresztül álltunk és öleltük egymást^^"mert igen énvagyok panni aki imádja ölelgetni és puszilgatni a barátait:D:D szegény többiek<333

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése