2010. február 15., hétfő

DoDy jelentkezik xD

HöHöö itten vagyok mint első bejegyző blőő. Nos bemutatkoznék úgy kezdetben. Mint már kiderült DoDy a nevecském. Elég lökött egy valami .. kiszámíthatatlan sose tudni milyen pillanatom van .. VESZÉLYES! xD Az én bejegyzéseim narancssárgával lesznek írva erről könnyen megfogod ismerni meg amúgy is az a kedvenc színem ^-^ Valószínűleg sokszor fogok írni vmi nagy marhaságot mert nagyon ráérek és imádok pötyögni az vhogy jobban meg mint a beszéd =$ Rólam: Tele vagyok hülyeséggel de erre majd rálehet jönni akár csak arra hogy van jó pár horrorisztikus, morbid gondolat a fejemben. A többiektől eltérek egy pöppet mert én nem vagyok japán mániás meg anime mániás se annyira csak van egy két anime amit szeretek és a dolog itt ki is fújt. Mi az az egy kettő?! Hát Pokoli lány és a Full metal alchemist ezt a kettőt nagyon szeretem =$. Muzsika.. olyan rockosabb alternatívos izé korcs vagyok xD Leírom a kedvenceimet wuhú!
Three Days Grace, The Agonist, Porcelain And The Tramps, Kerli, James Morrison, Depresszió, The Birthday Massacre, Road, Extázis, 30y, Marilyn Manson, Riddler
Vmi ilyesmi xD
Van 9karkötőm mert éppen ma reggel szakadt le kettő meg van egy csuklószorítóm. Ezért ezen a héten sztem minden nap veszek egy karkötőt xPP ez amúgy nagyon lényeges volt tudom. Na de hogy de.. mi történt ma:
Reggel pincurkát késésben voltam és siettem a buszhoz az meg az orrom előtt ment el de nem baj mert 5 percenként jár viszont a megállóba egyedül voltam és 2 árus bódé közé álltam és jött a busz a sofőr meg nem vett észre mert nem mentem előrébb mivel elvoltam merülve a gondolataimba, de azért még felvett csak nagyon csúnyán nézett a sofőrbácsi meg csóválta a fejét is. Hopszika. Biztos nem szeretett =$. Hát így jártunk.. suliba meg mi történt.. sokminden de még se érted ugye?! xD írtunk csudijó dogát amit üresen ráadásul név nélkül vissza is adtam és mondtam h tanárnő most erre minek pocsékolni a lapot?! elvette és kész. Töriből meg holnap röppentyűzünk nem örülök neki de most tanulok kapok egy 3ast és máris nem állok bukásra *büszkefej* Nah de jó ennyi elég is belőlem.
PáPussz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése